افتتاح مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در کرج

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی (TMC) دانشجویان با حضور مسئولان در کرج گشایش یافت.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی TMC دانشجویان با حضور حسین کلانتری‌خلیل‌آباد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و بهزاد غفاری مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان البرز در دانشکده مهارت و کارآفرینی واحد کرج گشایش یافت.

حسین کلانتری‌خلیل‌آباد در این مراسم اظهار کرد: دانشگاه تاکنون در حوزه آموزش فعالیت داشته و علاوه بر آن باید به پژوهش و فناوری نیز بپردازد، احساس می‌شود که دانشگاه‌های استان البرز در این زمینه‌ها در مقایسه با سایر استان‌ها عقب هستند. دانشگاه زمانی می‌تواند سازمان حل مسئله باشد که بتواند نیازهای جامعه را پاسخ دهد. به‌عنوان نمونه در استان البرز که قطب صنعتی، کشاورزی، دارویی، صنایع غذایی و تبدیلی است دانشگاه باید بتواند در این زمینه‌ها پاسخگو و عرض‌اندام کند.

وی افزود: استاد فقط نباید به دنبال مسائل آموزشی باشد؛ بلکه به دنبال فناوری و نوآوری نیز بوده و زمانی که مردم احساس کنند فرزندانشان به دانشگاهی وارد شده‌اند که کارآفرین بوده و پس از فراغت از تحصیل حرفه‌ای را یاد گرفته از این دانشگاه استقبال می‌کنند، دیگر فکر نمی‌کنند دانشگاه آزاد اسلامی است یا دولتی؛ بلکه به دنبال کیفیت و رشد فرزندشان هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی ارائه آموزش‌های مهارتی، فنی و حرفه‌ای به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان را داشته و می‌تواند در حوزه‌های کارآفرینی فعالیت کند و آمادگی لازم برای ایجاد مؤسسات کارآموزی نیز وجود دارد تا به همراه تحصیل علم، مهارت‌آموزی نیز چاشنی کار شده و دانشجو بهتر بتواند علم و دانش را لمس کند.

کلانتری‌خلیل‌آباد عنوان کرد: آمادگی برای برگزاری آزمون‌های تعیین صلاحیت و یا آزمون‌های مهارت نیز وجود دارد تا با همراهی موضوعات را پیش ببریم و دانشگاه آزاد اسلامی البرز با دارا بودن تجهیزات خوب و در راستای سیاست‌گذاری دانشگاه از آموزش صفر به سمت مهارت‌آموزی پیش برویم.

بهزاد غفاری مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان البرز نیز با تشریح فعالیت‌های این سازمان از اعلام آمادگی خود برای همکاری‌های مشترک در زمینه‌ای مختلف خبر داد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا