اولین مرکز اشتغال و کارآفرینی در غرب استان تهران افتتاح شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

شهردار ملارد از افتتاح و آغاز به کار مرکز اشتغال و کارآفرینی در شهر ملارد به منظور اشتغالزایی و خودکفایی بانوان سرپرست خانوار تحت عنوان مجموعه استارت‌آپ‌ اجتماعی خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، مجموعه اشتغال و کارآفرینی در شهرستان ملارد تحت عنوان استارت‌آپ‌ اجتماعی عصر چهارشنبه با حضور شهردار شهر ملارد، اعضای شورای اسلامی و رئیس کمیته امداد شهرستان ملارد افتتاح و آغاز به کار کرد.

محمد بهمنی شهردار ملارد در این مردسم با اشاره به دغدغه ایجاد فضاهای مناسب به منظور اشتغالزایی در جهت کاهش معضلات اجتماعی، اظهار‌کرد: اشتغالزایی بانوان سرپرست خانواده یکی دیگر از اقدامات شهرداری ملارد بوده که به همین منظور برای نخستین بار در مناطق غربی استان تهران شهرداری ملارد نسبت به راه اندازی محلی برای اشتغال و کسب در آمد این قشر اقدام کرد.

وی با اشاره به اهمیت تامین فضای مناسب جهت درآمدزایی مادران و بانوان سرپرست خانوار، افزود: این مجتمع کار آفرینی و اشتغال دارای غرفه‌های قالی بافی ،خیاطی و گوهر تراشی بوده که به مشتریان ارائه خدمات خواهد کرد.

شهردار ملارد تصریح‌کرد: همچنین متقاضیان واجد شرایط می توانند نسبت به بهره برداری و مشارکت در این امر با هماهنگی با شهرداری ملارد اقدام کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
فارس
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا