حمایت از ایجاد مراکز نوآوری مشترک با صنایع و دانشگاه‌ها در پارک علم و فناوری البرز

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رییس پارک علم و فناوری البرز بر توسعه زیرساخت های فناوری برای تکمیل چرخه ارتباط دانشگاه‌ها و صنعت تاکید کرد و گفت: پارک علم و فناوری البرز در این زمینه از راه اندازی مراکز نوآوری مشترک صنایع ، پارک و دانشگاه‌ها حمایت می کند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، مهدی عباسی روز چهارشنبه در نشست شورای راهبری و شورای مدیریت آموزش عالی استان البرز افزود: در سه ماهه نخست سال جاری تلاش های خوبی برای توسعه زیست بوم دانش بنیان استان صورت گرفته است.
وی به تشکیل ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان البرز و موارد بررسی شده در آن ستاد پرداخت و آمار دقیقی از شرکت های دانش بنیان استان بر حسب موضوع ارایه داد.

رییس پارک علم و فناوری استان البرز یادآورشد: شورای راهبری و شورای مدیریت آموزش عالی استان البرز با موضوع بررسی راهکارهای تحقق شعار سال در حوزه های آموزش عالی و فناوری برگزار شده است.
همچنین عزیز اله حبیبی رییس دانشگاه خوارزمی نیز در این نشست بر تحقق شعار سال در حوزه های آموزشی، توسعه فناوری و کارآفرینی پرداخت و تاکید کرد: ایجاد فرهنگ کارآفرینی در بین دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه تعامل دانشگاه با صنعت را توسعه خواهد داد.
وی همچنین بر توسعه آموزش ها و رشته های مرتبط با ارتباط دانشگاه و صنعت برای توسعه اشتغال و کارآفرینی برای دانش آموختگان تاکید کرد. 
 استان البرز دارای سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی فعال و نیز رتبه چهارم را در زمینه تعداد شرکت های دانش بنیان کشور دارا است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا