درباره حمایت‌های بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی برای اخذ استانداردها و حضور دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه‌های بین‌المللی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد: ۷۰ درصد هزینه‌های اخذ استانداردهای صادراتی به شرکت‌ها در قالب تسهیلات بلاعوض اعطا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا دکتر مرضیه شاوردی در هفتمین رویداد خوشامدگویی به شرکت‌های دانش‌بنیان‌ که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، با اشاره به خدمات توانمند سازی صندوق نوآوری به شرکت‌های دانش‌بنیان‌، آموزش را یکی از این خدمات نام برد و افزود: این آموزش‌ها در حوزه‌های مالی، فنی است که با پرداخت ۹۰ درصد هزینه‌های برگزاری این آموزش‌ها و ۷۰ درصد برای برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی تا سقف ۱۵ میلیون تومان از سوی صندوق‌ به شرکت‌ها پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین تا سقف ۹۰ درصد برای برگزاری دوره‌های آموزشی در همکاری با سایر کشورها و تا سقف ۷۰ درصد هزینه برگزاری برای دوره‌های آموزشی مجازی تا سقف ۵۰ میلیون تومان به شرکت‌ها پرداخت می‌شود.

شاوردی با بیان اینکه ۹۰ درصد هزینه‌ها تا سقف ۳۰ میلیون تومان در سال به شرکت‌ها و تا ۴۰ میلیون تومان به شتابنده‌ها برای برگزاری دوره‌های آموزشی و یادگیری اختصاصی به شرکت‌های، پرداخت می‌شود، ادامه داد: پرداخت ۹۰ درصد هزینه‌های مشاوره تا سقف ۱۰ میلیون تومان در سال برای ارائه مشاوره از سوی این صندوق به شرکت‌ها اعطا خواهد شد.

مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی، تسهیلات استانداردسازی را از دیگر خدمات توانمندسازی این صندوق به شرکت‌ها نام برد و گفت: برای ارائه مشاوره و اخذ استانداردها تا ۷۰ درصد هزینه تا سقف ۶۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود و برای تمدید استانداردهای تخصصی محصولی و سیستمی تا سقف ۳۰ میلیون تومان اعطا خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای ارائه مشاوره و اخذ تاییدیه‌ها و مجوزهای ملی تا ۷۰ درصد هزینه که تا سقف ۶۰ میلیون تومان می‌شود، از سوی این صندوق به شرکت‌ها اعطا می‌شود و برای تمدید این تاییدیه‌ها تا سقف ۳۰ میلیون تومان بلاعوض به شرکت‌ها کمک خواهد شد.

به گفته وی، ۷۰ درصد هزینه‌های اخذ استانداردهای صادراتی به شرکت‌ها تسهیلات بلاعوض اعطا می‌شود.

شاوردی خاطر نشان کرد: ۷۰ درصد هزینه‌های مربوط به انجام آزمون‌ها و تست‌های تخصصی بر روی محصول دانش‌بنیان تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان در سال به شرکت‌ها اعطا می‌شود.

مدیر کل توانمندسازی صندوق نوآوری با اشاره به خدمات توسعه بازار این صندوق، توضیح داد: ۷۰ درصد هزینه‌های شرکت‌ها برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی تا سقف ۴۵ میلیون تومان و ۷۰ درصد هزینه‌های مربوط به حضور آنها در نمایشگاه‌های خارجی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر آن ۷۰ درصد هزینه‌ها تا سقف ۱۸۰ میلیون تومان برای حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه دائمی و مراکز فروش خارجی به شرکت‌ها تسهیلات بلاعوض واگذار می‌شود.

به گفته وی، برای اعزام هیات‌های تجاری ۹۰ درصد هزینه‌ها تا سقف ۶۰ میلیون تومان و برای پذیرش این هیات‌ها تا ۹۰ درصد هزینه‌ها (۶۰ میلیون تومان) به شرکت‌ها پرداخت می‌شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا