غلامحسین حسینی نیا: مربیان آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای ساماندهی می‌شوند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای طرح ساماندهی مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و مهارت آموزی در محیط کار و واقعی را تشریح کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین حسینی نیا گفت: به منظور ارتقاء منزلت حرفه‌ای و افزایش سطح توانمندی مربیان شاغل در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و افزایش کارایی طرح ساماندهی مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با صدور کد شناسایی مربیان تدوین شد تا مربیان با داشتن دانش روز و مهارت بتوانند به کارآموزان این سازمان آموزش دهند.

او گفت: طرح ساماندهی سامانه آموزش مربیان (سام) از امروز کار خود را آغاز کرده و از این به بعد کد مربیگری لازمه هر گونه آموزش فنی و حرفه‌ای در کشور است. افرادی که تا به حال تجربه مربیگری نداشته‌اند، می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند و آموزش ببینند.

به گفته رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در ایران ۶۵۰۰ استاندار آموزشی داریم که این رقم در جهان ۹۵۰۰ است که با در نظر گرفتن مشاغل آینده تعداد استاندارد‌ها به ۱۷ هزار استاندار خواهد رسید.

معاون وزیر کار گفت: این طرح آغاز طرح رتبه بندی مربیان خواهد بود. مربیان استخدامی، حق‌التدریس و نیرو‌های جدید لازم است در سامانه سام ثبت نام کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا