مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی حوزه معدن در یزد افتتاح شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان یزد با نام توسعه فناوری معدنکاری ایرانیان با حضور مدیر کل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان افتتاح شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، محمدرضا فلاحتی مدیر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به منظور افتتاح شتابدهنده و فضای کار اشتراکی و مرکز مشاوره کارآفرینی به همراه هیات همراه از مرکز توسعه فناوری‌های نوین معدنکاری دیاکو بازدید داشت، با اشاره به فعالیت ۲۱ مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در استان، گفت: امروز شاهد افتتاح بیست و یکمین مرکز در سطح استان هستیم که علاوه بر مجوز مشاوره در زمینه کارآفرینی، مجوز مرکز شتاب دهنده و فضای کاری اشتراکی را نیز دریافت کرده است و باتوجه به محیط مناسبی که این مرکز از آن بهره می برد، امیدواریم کارهای مثبتی در زمینه کارآفرینی در استان محقق شود.

‎ «ابوالفضل میرحسینی» رئیس مرکز توسعه فناوری‌های نوین معدنکاری نیز با اشاره به این که استارتاپ‌ها و فعالیت در زمینه دانش بنیان از هزینه بالایی برخوردار است و حمایت همه جانبه مسئولین را می‌طلبد، اظهار کرد: از سال ۱۳۹۵ تاکنون به عنوان فناور برتر در عرصه استانی و کشوری فعالیت کردیم.

وی افزود: در حال حاضر اکثر هزینه‌های این مرکز از سوی بخش خصوصی تامین شده است ولی برای رشد بیشتر و فعالیت‌های گسترده در این زمینه نیازمند حمایت های بیشتری هستیم.

«علیرضا جبین پور» مدیر نوآوری و فناوری این مرکز توسعه، به فعالیت‌های این مرکز در دهه گذشته اشاره و بیان کرد: فعالیت‌های این مرکز از سال ۱۳۹۰ و با شرکت بیستون آغاز و با افزوده شدن شرکت های دیگر همچنان در حال انجام فعالیت است.

‎وی عنوان کرد: در حال حاضر چشم اندار مرکز رسیدن به جایگاه مرکزی پیشرو، در توسعه نوآوری و فناوری تحول آفرین در حوزه معدن و صنایع وابسته در سطح ملی و منطقه است و ماموریت ما در این زمینه با حمایت از نوآوری و تجاری سازی نیازهای فناورانه معدن و صنایع وابسته ‌است.

در جریان این مراسم، مدیر کل اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مجوز شتابدهنده، فضای کار اشتراکی و مرکز مشاوره کارآفرینی را به «علیرضا جبین پور» مدیر نوآوری و فناوری این مرکز توسعه اعطا کرد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا