نخستین نمایشگاه ملی دانش‌بنیان در کرمان افتتاح شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نخستین نمایشگاه ملی تخصصی دانش‌بنیان معدن، صنعت و حمل و نقل در ۷۵ غرفه شامگاه شنبه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق کشور در کرمان گشایش یافت.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های جنوب شرق کشور در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: این شرکت در سال ۹۳ با هدف حمایت از عرضه تولیدات داخلی گشایش یافت.
عماد امیری پور افزود: شرکت نمایشگاه‌های بین المللی جنوب شرق در بیش از سه هزار مترمربع فضای سالنی و ۶ هزار مترمربع فضای بیرونی قابل اجرا برای نمایشگاه‌ها است.
وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر توجهی به نمایشگاه‌های استان کرمان نشده است افزود: فضای ما شبیه برخی نمایشگاه‌های بزرگ کشور است اما باوجود توجهات به این زودی به آن شرکت ها نمی رسیم و تا اینجای کار هم با همکاری مدیران پیش رفتیم.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های جنوب شرق کشور گفت: این مجموعه نمایشگاهی بین المللی است که در برخی موارد در حد شهر کرمان فعالیت می‌کند.
وی اضافه کرد: نمایشگاه دانش‌بنیان صنعت، معدن و حمل و نقل برای نخستین بار با این وسعت در کشور برگزار می‌شود، بیش از ۷۵ شرکت دانش بنیان در این دوره شرکت کردند و آنان را حمایت کردیم.
علی پور با تاکید بر اینکه این نمایشگاه با حمایت صنعت، معدن و بنگاه‌های اقتصادی برای نخستین بار در کرمان اجرایی شده است بیان کرد: امیدوارم شرکت های دانش بنیان مورد حمایت این استان قرار گیرند تا این نمایشگاه در سال‌های آینده هم دایر شوند، زیرا کرمان بهشت معادن ایران است.
نخستین نمایشگاه ملی تخصصی دانش‌بنیان معدن، صنعت و حمل و نقل از ساعت ۱۸ هر روز تا ساعت ۲۳ به مدت چهار روز و با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان از سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرده است.
شرکت های صنعتی، معدنی و حمل و نقل استان کرمان علاوه بر عرضه محصولات دانش بنیان خود در این نمایشگاه، به دنبال همکاری با مراکز علمی در حوزه فناوری هستند.

محل این نمایشگاه در بزرگراه کرمان – باغین واقع شده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا