جزئیاتی از رویداد استارت‌آپی قرآن کریم

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رویداد استارت‌آپی قرآن کریم توسط دانشکده مهارت و کارآفرینی شریعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، رویداد استارت‌آپی قرآن کریم دانشکده مهارت و کارآفرینی شریعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) با حضور وحید یامین‌پور معاون وزیر ورزش و جوانان، حداد عادل رئیس فرهنگستان ادب و لغت فارسی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران‌کل معاونت قرآن و عترت، مدیرکل سازمان استاندارد ایران، کارآفرینان و مؤسسان شتاب دهنده‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مصلای تهران برگزار شد.

علی شهابی رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی شریعتی در این‌باره گفت: رویداد استارت‌آپی قرآن کریم به‌صورت رایگان با حضور 100 شرکت کننده و ۳۳ ایده داوری شده برگزار و در نهایت ۱۳ ایده برتر انتخاب و تیم‌ها تشکیل شدند.

وی افزود: ۴۰ مربی و متخصص کسب‌وکار در حال آموزش و انتقال تجربه به شرکت کننده‌ها هستند و رده سنی شرکت‌کنندگان از ۱۸ تا ۵۸ سال بوده و تیم‌ها برای تکمیل کار خودشان در محل دانشکده مهارت و کارآفرینی شریعتی حضور پیدا خواهند کرد و در نهایت در نمایشگاه بین‌المللی در مصلای تهران به ادامه فعالیت می‌پردازند و سه تیم برتر انتخاب می‌شوند.

رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی شریعتی با بیان اینکه برای سه تیم‌ برتر ۱۵ میلیون تومان جایزه نقدی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: ایده‌های مطرح شده در این رویداد در حوزه‌های طب سلامت، بازارهای مالی، گردشگری، هوش مصنوعی و فضای سه بعدی و متاورس با محور قرآن کریم برای یک جامعه حدود ۲ میلیارد نفری بوده است.

شهابی بیان کرد: به‌عنوان نمونه ایده شهر خدا به منظور فراگیری اصول سبک زندگی قرآنی – اسلامی و یادگیری قواعد زبان فارسی برای غیرفارسی زبانان مطرح شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این رویداد استارت‌آپی رفع نیاز خانواده و جامعه اسلامی است و در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری گام برداشته‌ایم.

به گزارش آنا، اختتامیه رویداد استارت‌آپی قرآن کریم با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستیار ویژه معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیرکل سازمان ملی استاندارد و مدیران کسب و کارهای دانش‌بنیان کشور برگزار می‌شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا