دورهمی دانش‌بنیان‌ها و کارآفرینان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

برای آشنایی بیشتر نسل جدید با راه‌اندازی کسب کارهای نوین و دانش‌بنیان و همچنین چالش‌های کارآفرینی هر هفته همایش سه‌شنبه‌های کارآفرینی در مجتمع شهید حبیب غنی‌پور برگزار می شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از همشهری، در این برنامه که با مشارکت شهرداری منطقه ۱۰ برای توسعه کسب و کارهای دانش‌بنیان و همچنین ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغالزایی تدارک دیده شده است ؛ صاحبان کسب و کار و سایر افراد حضور پیدا می‌کنند و هر هفته درباره یک موضوع مشخص مرتبط با حوزه کارآفرینی و توسعه فردی بحث و تبادل نظر انجام می‌شود.

مدیر مجموعه استارت آپی ذوق در این باره توضیح می دهد: «میهمانان کارآفرین این همایش از تجربیات، مشکلات و چالش‌های مسیر موفقیت خود صحبت می کنند و سایر افراد می‌توانند از این تجربیات با ارزش استفاده کنند؛ چرا که هر کارآفرین با چالش‌های مختلفی در مسیر خود رو به رو می‌شود و باید مشکلات زیادی را پشت  گذارد. افراد مختلفی که در این همایش‌ شرکت می‌کنند می‌توانند با این چالش ها و مشکلات از قبل آشنایی پیدا کنند تا سرعت عمل بیشتری برای توسعه کسب و کارها و رسیدن به موفقیت کسب کنند.»

به گفته «محمد مهدی ذوالفقاری»، یادگیری نکات آموزشی لازم برای ورود به دنیای کارآفرینی لازم است. همچنین افراد می‌توانند در این همایش شبکه‌سازی انجام بدهند و با سایر افراد هم‌صنف خود علاوه بر تبادل نظر ارتباط موثری هم برقرار کنند.

حضور کارآفرینان اصناف مختلف از دیگر ویژگی و مزایای همایش سه‌شنبه‌های کار آفرینی است که ذوالفقاری به آن اشاره می کند و در ادامه می گوید: «در این همایش انواع کسب و کار و افراد مختلف حضور پیدا می کنند و بارها مشاهده شده است که ارتباط‌گیری و شبکه‌سازی در این همایش‌ها باعث رفع شدن خیلی از مشکلات کسب و کارها و یا رشد آنها شده است. همچنین شرکت کنندگان در این همایش می‎‌توانند آزادانه در بحث شرکت کنند و اظهار نظر کنند و نکات مبهم کسب و کارشان را از صاحبان کسب و کارها بپرسند. شرکت در این همایش برای عموم رایگان است.»

لازم به ذکر است علاقه‌مندان برای حضور در این همایش روزهای سه‌شنبه ساعت ۱۵ می توانند به نشانی: خیابان قزوین، خیابان بنکدار، جنب بوستان تهرانی ، مجتمع شهید «حبیب غنی‌پور» مراجعه کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
همشهری
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا