سید حامد عاملی: کمیته اقتصادی دانش‌بنیان در استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

استاندار اردبیل با اشاره به تشکیل کمیته اقتصادی دانش‌بنیان در استان گفت: از هفته آینده تشکیل این کمیته در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور هدفگذاری‌های عملیاتی برای برطرف شدن دغدغه مردم انجام یافته است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تسنیم، سیدحامد عاملی اظهار داشت: افزایش فضاهای سرمایه‌گذاری و توسعه شهرک‌های صنعتی با تامین زیرساخت‌های لازم و مناسب یکی از ضروریات مهم و اساسی برای استان اردبیل است که به همین منظور در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت و گردشگری اقدامات قابل قبولی انجام یافته و انتظار می‌رود این برنامه‌ها با جدیت ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: 95 هکتار به میزان مساحت شهرک صنعتی افزوده شده و 60 کیلومتر برای اجرای زیرساخت‌های آ‌ها در نظر گرفته شده که انتظار داریم در اسرع وقت تمامی مساحت در نظر گرفته شده را به سرمایه‌گذاران واگذار کنیم و با توجه به شروع اجرای واحدهای تولیدی و صنعتی از سال آینده باید برنامه‌های لازم را برای تحقق اهداف مورد نظر در نظر بگیریم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: متاسفانه وضعیت شاخص‌های اقتصادی استان در حال حاضر ضعیف است و امری لازم و ضروری است که ریل اقتصاد استان را روی مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم که این مهم نیازمند استفاده از ظرفیت پارک علم و فناوری برای تحقق اهداف مورد نظر است که باید مورد توجه واقع شود.

عاملی اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی و مدیران باید نسبت به ایجاد زیرساخت‌های لازم اقدامات اساسی انجام دهند و با ایجاد اشتغال برای جوانان عزت و آرامش را برای مردم فراهم کنند تا تولید ثروت و تقویت اقتصاد در جامعه رقم بخورد.

استاندار اردبیل با اشاره به تشکیل کمیته اقتصادی دانش‌بنیان نیز افزود: از هفته آینده تشکیل این کمیته در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور هدفگذاری‌های عملیاتی برای رفع دغدغه مردم انجام یافته است که امیدواریم با ارتقای شاخص‌های اقتصادی استان در توسعه اقتصاد و اشتغال مردم شاهد بهبود وضعیت موجود باشیم.

عاملی بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود برای خدمت به مردم و تربیت نیروهای انسانی با هدف حمایت از بخش خصوصی در زمینه تولید انرژی پاک در استان محقق شده و امری لازم و ضروری است تا برای توسعه حوزه سرمایه‌گذاری اقدامات مهم و اساسی در استان انجام یابد.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های تحول‌آفرین در حوزه‌های مختلف برای ارتقای وضعیت اقتصادی و حل مشکلات استان با محوریت‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه اجرای طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ که زمینه‌ساز رونق‌بخشی استان باشد باید به صورت مطلوب و اساسی فراهم شود که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا