ایجاد بیش از ۲۰۰۰ شغل در استان قزوین

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

وحید انتظاری با اشاره به آمار فرصت‌های شغلی ایجاد شده در ۱۱ ماه گذشته سال‌جاری گفت: بیش از دو هزار و ۵۰۰ شغل را در حوزه کاریابی‌های استان قزوین ایجاد کرده‌ایم.

به گزارش کارآفرینی پرس، راه دانا؛  وحید انتظاری با اشاره به فرصت‌های شغلی فراهم شده توسط کاریابی‌های استان اظهار کرد: تغییر و تحولات اساسی در این بین شکل گرفته و سامانه جامع ایرانیان در حال راه‌اندازی بوده که یک زیرسامانه به نام «جستجو» راه‌اندازی شده است. وی افزود: در ۱۱ ماه گذشته در سال‌جاری بیش از دو هزار و ۵۰۰ شغل را توسط حوزه کاریابی‌های استان قزوین ایجاد کرده‌ایم.
 معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل کار و تعاون استان قزوین بیان کرد: تعهد اشتغال ما در سامانه ملی «رصد» شامل ۱۷ هزار و ۵۰۰ شغل در استان بوده که صدرصد اشتغال در این حوزه فراهم شده است.
 انتظاری با اشاره به آخرین جزئیات آئین‌نامه اجرایی تبصره ۱۸ بودجه سنواتی در استان قزوین اظهار کرد: اعتبارات لازم در این خصوص ابلاغ شده است و وزارت کار از سه حوزه سلامت، ورزش و ارشاد که هیچ سهمی در این تبصره نداشتند، پشتیبانی می‌کند.

افزایش میزان اعتبارات مشاغل خانگی استان قزوین در سال‌جاری
 وی ادامه داد: فعالیت‌های مربوط به ۲۲ رسته اولویت‌دار را در طرح تکاپو شروع کرده‌ و منتظر اعلام طرح‌های مورد نظر توسط دستگاه‌های مربوطه هستیم که در صورت ارائه طرح‌ها، آنها را به بانک‌ها معرفی می‌کنیم.
 معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل کار و تعاون استان قزوین با اشاره به هدف اجرای آئین‌نامه اجرایی تبصره ۱۸ بودجه سنواتی بیان کرد: این فعالیت‌ها به منظور تثبیت و ایجاد اشتغال دنبال می‌شود و تأکید وزیر کار، شکل‌گیری قطعی آن بعد از دریافت پول است.
 انتظاری به آخرین فرصت‌های اشتغال ایجاد شده در استان قزوین پرداخت و بیان کرد: در سال‌جاری به حوزه اشتغال تأکید ویژه‌ای شده و اعتبار اختصاص داده شده توسط اداره‌کل تعاون استان قزوین در حوزه مشاغل خانگی نسبت به سال گذشته ۱۰ برابر افزایش یافته است. 
 وی در پایان با اذعان به اینکه در حوزه مشاغل خانگی بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت و بیش از ۵۶۰ شغل ایجاد شده است، گفت: دستور اجرایی آئین‌نامه تبصره ۱۸ از هفته گذشته ابلاغ و بخشی از اعتبارات به بانک‌های عامل واریز شده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
راه دانا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا