محمود کریمی بیرانوند: ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در مناطق محروم دنبال می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت بهره از ابزارهای نوین در ایجاد کسب و کار تأکید کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود کریمی بیرانوند در سفر به استان فارس با حضور در نشست شورای اداری شهرستان‌های «ممسنی و رستم» گفت: ظرفیت عظیمی به ویژه در حوزه انسانی در منطقه ممسنی و رستم وجود دارد.

وی افزود: ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در مناطق محروم ضرورتی است که باید دنبال شود.

کریمی بیرانوند تأکید کرد: ارتقای فرهنگ کار فرآیندی بلندمدت و غیراثرگذار در برهه کنونی نیست، بلکه ابزارهای نوینی در حوزه کسب و کار وجود دارد که می تواند در این زمینه مؤثر باشد.

گفتنی است معاون امور تعاون و سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون، مدیرعامل بانک رفاه کارگران، مدیرکل برنامه‌ریزی سازمان فنی و حرفه‌ای و مشاور معاون امور تعاون با هدف رفع بخشی از محرومیت ممسنی و رستم به این دو شهرستان سفر کردند.

در این سفر مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طرح‌های گردشگری و اشتغالزایی روستای «گجستان» شهرستان «رستم» بازدید و اعلام کردند تسهیلات اشتغالزایی روستایی برای توسعه این منطقه بکر گردشگری طبیعی اختصاص می یابد.

در این بازدیدها بر ضرورت تشکیل تعاونی‌های عمران و توسعه این دو شهرستان تأکید شد.

دیدار و گفت‌و‌گو با استاندار فارس از دیگر بخش‌های سفر یک روزه معاونین و مدیران زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان فارس بود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا