افتتاح چهارمین مرکز تسهیل کسب و کار منطقه ۱۱

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

چهارمین مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار منطقه ۱۱ با عنوان مرکز جهش، افتتاح شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از مهر، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی صدر مدیرعامل این سازمان با اشاره به اینکه این مرکز چهارمین مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار و نخستین مرکز جهش است گفت: مراکز جهش بیشتر برای صاحبان مشاغل سیار و بی کانون مانند کارگران فصلی و ساختمانی که در چهارراه‌ها جویای کار هستند، ارائه خدمت می‌نمایند.

وی با تاکید بر اینکه مراکز تسهیل توسعه بر حفظ کرامت انسانی این افراد استوار است افزود: شهرداری تهران در قبال همه شهروندان مسئول است و و باید از ظرفیت‌های پایتخت برای ایجاد اشتغال پایدار بیش از پیش، با استفاده از ابزار مانع زدایی، اقدام نمائیم.

احمدی صدر در پایان با تقدیر از همکاری مجاهدانه شهرداری منطقه ۱۱ برای تسهیل گری در امر اشتغال تقدیر و خاطر نشان کرد: امیدواریم، با همت و تجمیع ظرفیت‌ها و تسهیل گری، شاهد راه اندازی مراکزی در سایر مناطق شهرداری تهران نیز باشیم.

سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ نیز در این آئین افتتاح این مرکز گفت: امروزه موضوع اشتغال و کارآفرینی و پرداختن به موضوعات اقتصادی از تأکیدات مقام معظم رهبری است و در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر عدالت کار آفرینی و رونق تولید تاکید شده است و این مراکز نیز در همین راستا به بهره برداری می رسند.

موسوی با اشاره به اقدامات مرکز جهش در منطقه ۱۱ تصریح کرد: شناسایی و جذب افراد جویای کار، تشکیل بانک اطلاعاتی برای آنان و معرفی این افراد به استارتاپها و بازارکار از اقدامات مهم این مرکز است.

وی مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار را یک مرکز فرامنطقه ای خواند و ابراز امیدواری کرد که خدمات این مرکز می‌تواند سراسر پایتخت ارائه خدمت کند.

در پایان این مراسم نیز سوده نجفی عضو شورای شهر تهران ضمن افتتاح مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار از نزدیک با روند جذب و ارائه خدمت به کارگران و معرفی آنان به کارفرمایان آشنا شد و یکی از ارکان اصلی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را ترویج رویکرد کارآفرینی اجتماعی، استفاده از ظرفیت شرکتهای خلاق و دانش بنیان و ایجاد معیشت پایدار برای افراد کم برخوردار جامعه دانست.

گفتنی است سومین مرکز توسعه و تسهیل کسب و کار ۱۰ روز گذشته در منطقه ۱۰ به بهره برداری رسید.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا