علی داوری: کنفرانس دیده‌بانی کسب و کار ایران ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دبیر علمی کنفرانس دیده‌بانی کسب و کار ایران ۱۴۰۱ گفت: این رویداد از اول بهمن سال جاری در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، دومین کنفرانس دیده‌بانی کسب و کار به همت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دیده‌بان کسب و کار در هفته اول بهمن ماه به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، در این رویداد اساتید، کارآفرینان و مدیران اجرایی حضور می‌یابند و پایش و تحلیل جامعی از ریسک‌ها و روندهای پیش‌رو و استراتژی‌های پساکرونا ارائه می‌دهند و با دیده‌بانی صنایع و شرکت‌های موفق راهکارهایی برای توسعه‌ی اکوسیستم کارآفرینی کشور پیشنهاد می‌کنند.

علی داوری دبیر علمی دومین کنفرانس دیده‌بانی کسب و کار و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران بیان کرد: در سال‌های اخیر شرکت‌ها و کارآفرینانی توانسته‌اند موفق شوند که استراتژی‌های تاب‌آوری مناسب داشته و مدل کسب خود را اصلاح کرده‌اند؛ از این‌رو دانشکده ‌کارآفرینی دانشگاه تهران بر اساس مسئولیت اجتماعی خود و با رسالت تربیت کارآفرینان و حمایت از صاحبان کسب و کار، دومین کنفرانس دیده‌بان کسب و کار ایران ۱۴۰۱ را با محوریت پایش و تحلیل کسب و کار و کارآفرینی برگزار می‌کند.

وی افزود: در این رویداد که از دوم تا ششم بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود به دنبال ایجاد فرصتی هستیم تا از تجربیات دانشگاهیان و فعالان اکوسیستم کارآفرینی و مدیران عامل و کارشناسان در زمینه‌های مختلف برای کمک به برنامه‌ریزی شرکت‌ها و کسب و کارها برای سال آینده استفاده کنیم. این کنفرانس در قالب چند پنل سخنرانی و کارگاه برگزار می‌شود، دیده‌بانی محیط کسب و کار و اکوسیستم کارآفرینی شنبه مورخ دوم بهمن، دیده‌بانی منابع انسانی یکشنبه سوم بهمن، دیده‌بانی توسعه کسب و کار در شرکت‌های بزرگ دوشنبه چهارم بهمن، دیده‌بانی توسعه استارت‌آپ‌ها سه‌شنبه پنجم بهمن، معرفی مدل دیده‌بان ۱۴۰۰ چهارشنبه ششم بهمن و کارگاه متاورس و فرصت‌های کسب و کار و کارآفرینی برگزار می‌شود.

دبیر علمی این کنفرانس بیان کرد: به منظور ارتقا مشارکت حداکثری جامعه در سراسر کشور، این کنفرانس آنلاین به صورت ثبت‌نام آزاد و رایگان برگزار می‌شود. بنابراین از دانشجویان، پژوهشگران، کارآفرینان و یا علاقمندان به این حوزه می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. علاقه‌مندان برای شرکت در وبینارها می‌توانند به سایت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران مراجعه کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا