اعلام برگزیدگان نخستین رویداد ملی اکسیر هنر

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

برگزیدگان اولین رویداد ملی اکسیر هنر به میزبانی دانشگاه هنر پس از داوری این رویداد معرفی شدند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا،  سه شنبه ۲۱ دی ماه جلسه ارائه گروه های استارتاپی حوزه هنر با حضور داوران این رویداد برگزار شد و رتبه های اول تا سوم این رویداد که فراخوان آن برای دانشجویان سراسر کشور منتشر شده بود، معرفی شدند.

دکتر مهدی اصلاح فلاح عضو هیات علمی گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر، دکتر بهرام جلالی پور عضو هیات علمی گروه تئاتر دانشگاه هنر و بهزاد رشیدی رییس جهاد دانشگاهی هنر به عنوان اعضای هیات داوران این رویداد، به داوری ارائه های شرکت کنندگان پرداختند.

گروه های استارتاپی شرکت کننده این رویداد در کارگاه هایی با عناوین «تعیین مسیردیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها»، «اهمیت داستان‌گویی برای توسعه کسب و کار»، «ارائه موثر استارتاپ برای مدیران و سرمایه‌گذاران» را با هدف تقویت ارائه های خود شرکت کردند.

گروه های برتر این رویداد به شرح زیر اعلام شد:
رتبه اول: گروه مدولار کیوب
رتبه دوم: گروه شوت شات
رتبه سوم: گروه خلاق پرداز

شایان ذکر است علاوه بر هدایای گروه های برتر، امکان پیوستن و استقرار این گروه ها در مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه هنر مهیا شده است.

اولین رویداد اکسیر هنر توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هنر و مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه هنر و با حمایت معاونت فرهنگی دانشگاه هنر در روزهای ۲۰ و ۲۱ دی ماه جاری برگزار شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا