جلال ریزانه مطرح کرد؛ سامانه فهما عرصه کارآفرینی، فرهنگی و اجتماعی در کانون‌های مساجد است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون پشتیبانی و توسعه منابع ستاد فهما در جمع مدیران کانون‌های مساجد ، سامانه فهما را بستری مناسب برای عرصه های کارآفرینی در زمینه های مختلف خواند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از موج،  جلال ریزانه در جلسه مدیران‌کانون‌های فرهنگی مساجد در خصوص مخاطب شناسی و نیازهای مربوط به جامعه هدف  اظهار کرد: امروزه مخاطب شناسی از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و پس از شناخت مخاطب و  نیازسنجی لازم بتوان پاسخگوی نیازهای مخاطب بود.

وی با اشاره به این مطلب که طرح سامانه فهما جهت شناختن این نیازها طراحی شده افزود: با ایجاد سامانه فهما  این قابلیت به وجود آمده تا با شناخت نیازهای جامعه و اقشار مختلف بتوان راهکارهای صحیح را ارائه داد؛از جمله این نیازها می توان به عرصه  کارآفرینی و فرهنگی و اجتماعی در کانون‌های مساجد اشاره کرد و زیر ساخت‌های لازم انجام شود.

معاونت پشتیبانی و توسعه منابع ستاد فهما مطرح کرد : با توجه به اینکه کانون های برخی مساجد فعال است  این کانون ها می توانند با شناختی که از محل خود دارند ،موارد مهم را شناسایی و در جهت بسط و گسترش نقاط قوت ان برنامه هایی را طراحی و اجرا نمایند.

وی اضافه کرد:تقویت کانون های مساجد باید با یک حرکت  خودجوش شروع شود چه اینکه این تحولات ،  باعث رونق کانون های مساجد شده که در ادامه،  زمینه رویش نسل دوم انقلاب را به وجود خواهد آورد.

ریزدانه به بهره برداری از  فضای مجازی برای ایجاد تولیدو محتوا ، توسط کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: با هماهنگی کمیسیون معاونت پرورشی و فرهنگی وزارتخانه قابلیت های خوبی در سامانه آموزشی شاد ایجاد کردیم.

معاونت پشتیبانی و توسعه منابع ستاد فهما در پایان خاطر نشان کرد: تلاش کانون های مساجد بر این امر است که بتوانیم از ظرفیت و پتانسیل کانون های مساجدِ فعال ، برای راه اندازی و پیشرفت دیگر کانون ها استفاده کنیم .

در ادامه معاون فرهنگی ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان در جلسه مدیران‌کانون‌های فرهنگی مساجد در توضیح برنامه های سامانه فهما اظهار کرد: هدف از ارائه سامانه به کانون های مساجد برنامه آموزشی است که به مدیران کانون ها اختصاص دارد.

محمد تابش بارگذاری فعالیت‌های قرآنی بچه های مسجد را در سامانه فهما از دیگر اهداف سامانه فهما برشمردو افزود:مدیر مسّولان  کانون های مساجد می توانند کلیه فعالیت‌های قرانی،فرهنگی مسجد خود را در سامانه بارگزاری کنند و از خدمات آن بهره مند شوند.

به گزارش موج؛ در این جلسه مدیران کانون های مساجد خمینی شهر مشکلات کانون های خود را بیان کردند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
موج
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا