هلدینگ اقتصادی بانوان راه‌اندازی خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

یک فعال اقتصادی تصریح کرد: در این راستا به اندازه توان فردی خود و تجارب حضور مستقیم بیش از یک دهه در بازار کار و سرمایه‌گذاری کشور و همچنین مطابق آموخته‌هایی که از دوره‌های متفاوت مدیریت کسب و کار و کارآفرینی کسب نموده‌ام، در حال راه اندازی شرکت نگهدار یا هلدینگی هستم که بتواند ۳۰۰۰ نفر از بانوان توانمند استانم را جذب کار نماید‌‌.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایلنا، غزل مهرنژاد به عنوان بانوی فعال اقتصادی گفت: تا کنون فعالیت‌های زیادی در زمینه‌های متفاوت اقتصادی داشته‌ام و سابقه تجارت و بازرگانی در کنار سایر فعالیت‌های اجتماعی، مذهبی و فرهنگی سبب گشت تا با جمع کثیری از بانوان در ارتباط باشم.

وی ادامه داد: بانوان ما در عصر کنونی به شدت توانمند شده‌اند و علاوه بر تخصص گرایی هنرمندان قابلی نیز هستند که می‌توانند بدینوسیله به ایجاد درآمدهای پایدار دست یابند‌.

وی در پاسخ به اینکه چرا به حضور بانوان تأکید دارید، گفت: در جامعه کنونی که بیماری اقتصادی وجود دارد و خانواده‌ها نیاز به ارتقای سطح درآمد خود دارند و بعضاً شاهد سختی‌های معیشتی زنان بدسرپرست یا سرپرست خانوار هستیم، نیاز است ضمن حفظ شأن و جایگاه رفیع بانوان و با ایجاد امنیت اجتماعی برای آنها، از یک سو سطح درآمد خانواده‌ها را ارتقا بخشیده و از سوی دیگر از این انرژی و توان نادیده شده نیمی از جمعیت کشورمان بهره‌مند شویم.

این فعال اقتصادی تصریح کرد: در این راستا به اندازه توان فردی خود و تجارب حضور مستقیم بیش از یک دهه در بازار کار و سرمایه‌گذاری کشور و همچنین مطابق آموخته‌هایی که از دوره‌های متفاوت مدیریت کسب و کار و کارآفرینی کسب نموده‌ام، در حال راه اندازی شرکت نگهدار یا  هلدینگی هستم که بتواند ۳۰۰۰ نفر از بانوان توانمند استانم را جذب کار نماید‌‌.

مهرنژاد افزود: هدف از این کار ارتقای سطح معیشتی، کمک به جامعه مغفول مانده بانوان، استفاده از توان و ظرفیت‌های بالقوه استانی و بعضاً جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی می‌باشد.

وی در خصوص شرایط استخدام در این هلدینگ اقتصادی، گفت: طرح‌های اقتصادی درنظر گرفته شده ویژه بانوان ۱۸ تا ۵۵ سال بوده و مهم‌تر از آن، از فرد کم سواد تا فارغ‌التحصیلان تحصیلات عالیه می‌توانند شامل پذیرش و جذب شوند. افراد پس از گذراندن آموزش‌های‌ لازمه و کسب مهارت‌آموزی، وارد چرخه فعالیت می‌شوند. انشالله پس از طی مراحل قانونی و کسب مجوزات لازمه درمورد نحوه و موضوع شرکت‌های زیرمجموعه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

وی در خصوص انتظارشان از حمایت‌های دولتی نیز گفت: در صورت حمایت دولت می‌توانیم این طرح را به یک طرح ملی تبدیل کرده و در جای جای کشور عزیزمان به بهره‌برداری برسانیم تا هم به حوزه اقتصاد و چرخه تولید کمک کرده و هم اینکه از بانوان کشورمان جدی‌تر حمایت کنیم.

غزل مهرنژاد در پایان تأکید کرد: زنان کارآمد، فعال و توانمند باید در جامعه حضور جدی‌تری داشته باشند. ما در زمینه مسائل زنان بحمدالله پیشرفت داشتیم ولی این پیشرفت‌ها متناسب با نیازها و توقعات امروزه نیست و نیاز است که بیش از پیش در این زمینه تلاش شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایلنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا