اصغر نورالله زاده: هزار صندوق قرض الحسنه اشتغالزا در کشور ایجاد خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید گفت: براساس تفاهم نامه این صندوق با بسیج سازندگی، هزار صندوق قرض الحسنه اشتغالزا در کشور تاسیس می‌شود.

به گزارشکارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر نورالله زاده مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید در آیین افتتاح صندوق‌های قرض الحسنه و تعاونی‌های اشتغالزا که در روستای آقابابای شهرستان قزوین برگزار شد، گفت: یکی از برنامه‌های اصلی کشور براساس منویات رهبر معظم انقلاب تحقق اقتصاد مقاومتی، توسعه روستایی و توانمند کردن مردم است که برای تحقق این مهم به سه مولفه مشارکت مردم، امکان دسترسی عادلانه شهروندان به منابع و امکانات و اجرای برنامه مناسب در حوزه توانمندی سازی نیاز بود.

وی افزود: یکی از سازمان‌هایی که می‌توانست هر سه مولفه را به درستی انجام دهد بسیج سازندگی بود، به همین دلیل وقتی پیشنهاد این سازمان ارائه شد به شدت استقبال کردیم.

این مسئول گفت: برنامه اشتغالزایی و فقرزدای یکی از اهداف اصلی صندوق کارآفرینی امید و بسیج سازندگی بود و برای تحقق این هدف، تفاهم نامه‌ای برای تشکیل هزار صندوق اشتغال زا منعقد گردید که بسیاری از این صندوق‌ها تشکیل شد.

نورالله زاده اضافه کرد: البته برای تاثیرگذاری این صندوق‌ها به شبکه‌سازی نیاز داشتیم که تشکیل تعاونی، بهترین اقدام در این زمینه بود و باید شرکت‌های تعاونی تقویت شوند تا با رشد آن‌ها بسیاری از موضوعات اقتصادی با سرعت بیشتری پیش برود.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید اظهار داشت: امیدواریم روز به روز، تعاملات با بسیج سازندگی افزایش یابد تا شاهد رشد و توسعه کشور در موضوعات اقتصادی باشیم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا