کسب رتبه دو یک شرکت فناور ایرانی به عنوان بهترین مراکز تماس جهان

یک شرکت فناور ایرانی، برای دومین سال پیاپی رتبه دوم شانزدهمین رویداد جهانی انتخاب بهترین مراکز تماس در منطقه EMEA ، اروپا، خاورمیانه و آفریقا را کسب کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس، مدیرعامل این شرکت فناورایرانی گفت: زمان تبدیل شدن مراکز تماس سنتی به یک مرکز خدمات دیجیتال هوشمند فرا رسیده است، امروزه در عصر فناوری‌های ابری،  مراکز تماس پیشرفته در حال تحول دیجیتال هستند که نشان دهنده‌ یک تمرکز جدید بر روی خدمات مشتریان و بخش مربوط به انسان‌ها و همچنین سرمایه‌گذاری‌ها بر روی فناوری و تجربیات مدرن است.

علیرضا حسین نژاد بیان کرد: مراکز تماس در سراسر جهان از فناوری پیشرفته و تحلیلی استفاده می کنند تا از مزایای خدمات مشتریان پیشرفته به منظور کاهش هزینه ها و درآمد بیشتر بهره مند شوند، با این وجود بسیاری از شرکت ها، در درجه اول به دلیل موانع فنی، فرهنگی و صلاحیتی به اندازه کافی سرمایه گذاری نمی کنند، شاید مهمتر از همه، بسیاری ارزش هایی که از دست می دهند را شناسایی نمی کنند و این در حالی است که باید به آن توجه کنند.

او گفت: ما در شانزدهمین رویداد جهانی مراکز تماس در منطقه EMEA  ، اروپا، خاورمیانه و آفریقا تلاش کردیم  بهترین تجارب خود را که در یک سال گذشته به دست آوردیم، ارائه دهیم و توانستیم رتبه دوم جهانی را برای دومین سال پیاپی به دست آوریم.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های این رویداد ارائه بصورت آنلاین بود بنابراین مراکز تماس تلاش کرده بودند تا با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های سمعی و بصری ارائه‌هایی بسیار جذاب تولید کنند و این موضوع رقابت در این دوره را بسیار سخت‌تر از سال قبل کرده بود.

همچنین محمدرضا مهرآزما نماینده و سخنران دستاوردهای  این شرکت فناور در شانزدهمین رویداد جهانی مراکز تماس در منطقه اروپا، خاور میانه و آفریقا _  با بیان اینکه در این دوره شانس داوری تعدادی از ارائه‌ها را نیز داشتم  گفت:  بیشتر شرکت‌ها تجربه‌های موفق خود را در خصوص همه‌گیری به اشتراک گذاشته بودند، این رویداد برای همه مراکز تماس فرصتی ارزشمند بود تا بتوانند خود را در مقیاس جهانی با دیگر مراکز تماس مقایسه کنند.

وی  اظهارداشت : یکی دیگر از ویژگی‌های این دوره‌ از رقابت‌ها با توجه به اهمیت سرمایه انسانی در مراکز تماس اقداماتی بود که این مراکز برای رشد و رضایت پرسنل خود انجام داده بودند.

مهرآزما با بیان اینکه ماهیت فعالیت مراکز تماس به گونه‌ای است که تعطیلی ناپذیر است ابراز داشت: ما در این دوره سعی کردیم چیزهای زیادی از دیگر مراکز تماس بیاموزیم و امیدوار هستیم این یادگیری بتواند در رشد و بهبود مرکز تماس ما تاثیر مطلوبی ایجاد کند، ما همواره در تلاش بوده و هستیم تا بتوانیم خدماتی شایسته و مطابق با برترین استانداردهای جهانی ارائه کنیم تا بتوانیم این خدمات را به دیگر کشورها صادر کنیم.

وی گفت: مواردی که بر روی آنها تمرکز کردیم، با محوریت بهبود خدمات و تجربه مشتری بود، ما با ارائه یک ساختار پیشرفته در سامانه ارتباط با مشتریان و بهینه سازی فرمول محاسباتی تعداد کارشناس پاسخگو بدون ایجاد خلل در کیفیت خدمات مراکز تماس تلاش کردیم تجربه جدید و قابل رقابتی با دیگر مراکز تماس ایجاد کنیم.  

وی یادآور شد: این رویداد جهانی با حضور بیش از۲ هزارشرکت کننده از ۸۰ کشور برگزار شد وشرکت فناور ایرانی سفیر آبی آرام در گروه کشورهای خاورمیانه، اروپا و آفریقا موفق به کسب مدال نقره شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا