جذب و استعدادیابی نخبگان استان البرز در اولویت کارخانه نوآوری

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون تجاری سازی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز گفت: جذب و استعدادیابی نخبگان،  با همکاری بنیاد نخبگان استان البرز در اولویت برنامه‎های کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز قرار گرفت.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، راضیه کریمی گفت:  امکان استفاده نخبگان استان البرز از ظرفیت‌ها و امکانات این کارخانه به صورت خاص فراهم شده است. همچنین استعدادیابی و جذب نخبگان در سه سطح دانش آموزی، دانشجویی و عمومی، برنامه ریزی شده است.

وی افزود: هم اکنون بیش از ۸۰۰ نفر از نخبگان استان، تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان هستند که در صورت داشتن ظرفیت و امکانات مناسب مانند دفاتر کار اختصاصی یا عمومی و دیگر امکانات مناسب می‌توانند در تحولات علمی کشور، بسیار موثر باشند.

کریمی گفت: شرکت دانش بنیان سیوان نیز به عنوان متولی راه اندازی کارخانه نوآوری البرز، بیش از ۱۴ نوع خدمت را برای فعالان در اکوسیستم نوآوری ارائه می‌دهد که تمامی نخبگان استان، می‌توانند براساس ضوابط تعیین شده از این ظرفیت‌ها و امکانات استفاده کنند.

وی با اشاره به رتبه سوم استان البرز در ثبت شرکت‌های دانش بنیان در کشور گفت: هم اکنون بیش از ۲۵۰ شرکت دانش بنیان در استان البرز فعالیت می‌کنند و تعامل میان این شرکت‌ها با نخبگان استان البرز همچنین استان‌های مجاور مانند تهران و قزوین، ظرفیت مناسبی را برای حضور جامعه نخبگانی در فعالیت‌های اجرایی با نگاهی نوآورانه و فناورانه فراهم کرده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا