انسیه خزعلی: جهاددانشگاهی حرکت خوبی در صنایع خلاق فرهنگی دارد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه جهاددانشگاهی حرکت خوبی در صنایع خلاق فرهنگی دارد،گفت: این مجموعه پیشرو در فناوری‌های جدید و صنایع‌دستی است که جای تقدیر دارد.

به گزارشکارآفرینی پرس به نقل از خبرنگار مهر، انسیه خزعلی شامگاه پنجشنبه در شورای اداری استان گفت: باید بانوان را به فرزند آوری تشویق کرد.

وی با بیان اینکه یکی از این موارد دورکاری بانوان شاغل است که بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: تصمیم گرفته شد با همکاری و با مشارکت وزارتخانه‌های آموزش‌وپرورش، معاونت توسعه روستایی و جهاد کشاورزی که برخی امکانات و تسهیلات در اختیار خواهران قرار گیرد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال در زمینه کشاورزی در نظر گرفته شده است.

خزعلی تاکید کرد: ۱۰ میلیارد تومان برای زوجین دهه ۶۰ به شرط ازدواج تا سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شد.

وی به تکمیل سه مدرسه دخترانه و تجهیز سه مدرسه برای مهارت‌آموزی دختران و اختصاص ۵ میلیارد تومان برای خرید تبلت اشاره کرد و گفت: ۵ میلیارد تومان برای هزینه در کاهش آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق با همکاری وزارت نفت در نظر گرفته شده است.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه در تصمیم‌گیری‌ها به مسئله سخت‌افزارها پرداخته می‌شود، ابراز داشت: مسئله اصلی مشکلات نرم‌افزای است، مشکلاتی که موجب از هم پاشیدگی خانواده شده و آسیب‌های پیرامون آن را به دنبال دارد.

خزعلی افزود: در استان زنجان به خاطر فعالیت بانوان و توسعه سمن‌ها و خیریه‌ها شاهد آسیب‌های اجتماعی کمتری هستیم.

وی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی حرکت خوبی در صنایع خلاق فرهنگی دارد و پیشرو در فناوری‌های جدید و صنایع‌دستی است که جای تقدیر دارد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا