حسین باقری: کارآفرینی در اصفهان در گرو شبکه‌سازی و تسهیل صدور مجوزها است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی اصفهان گفت: رونق کارآفرینی در استان در گرو شبکه‌سازی،آموزش، ارائه اعتبارات و تسهیل فرایند صدور مجوزهاست.

به گزارش کارآفرینی پرس، حسین باقری، روز یکشنبه افزود: ارائه خدمات مشاوره‌ای، آموزش و معرفی فضای کار اشتراکی برای کارآفرینان و تقویت این عرصه در استان در حال   انجام است.

وی تشکیل و تقویت کانون کارآفرینی را برای حمایت از این قشر مهم بیان کرد و افزود: مراکز مشاوره کارآفرینی یکی از فرصت‌های مناسب برای توسعه این عرصه و آگاهی بخشی به شمار می‌رود.

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان، ساختار تشکیلاتی کانون کارآفرینی با عضویت استاندار و پنج مدیر ارشد اداری و ۶ مُنتخب کارآفرینان را در توسعه این بخش ارزشمند دانست و گفت: تسهیلگری در صدور مجوزهای مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی با حمایت هیات مدیره و اعضای آن انجام می شود.

وی از وجود ۳۵ مرکز مشاوره و تاسیس مراکز جدید خبر داد و گفت: ۱۰ مرکز مشاوره‌ای جدید همزمان با هفته جهانی کارآفرینی، کار خود را آغاز کرده‌اند و این مراکز در سراسر استان توسعه می‌یابند.

باقری یادآور شد: در یک سال گذشته ارائه خدمات برای کارآفرینی نسبت به سال قبل رشد داشته و گرایش به این عرصه و شکل‌گیری حرکت‌های جدید رقم خورده است.

وی اضافه کرد: تشکیل مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی، کافه‌های کارآفرینی، شتاب‌دهنده‌ها و فضاهای کاری مشترک در سراسر استان، اکوسیستم کارآفرینی را تقویت کرده و شبکه‌سازی نیز گامی مهم در بهبود اکوسیستم این مولفه بوده است.

معاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی اصفهان به برنامه‌های هفته جهانی کارآفرینی نیز اشاره کرد و از گشایش مراکز خدمات کارآفرینی مثل محل‌های استارت آپ، فضای کاری مشترک و کافه کارآفرینی، اختتامیه نخستین دوره باشگاه کارآفرینان نوجوان و نشست‌ها و وبینارهای آموزشی را در زُمره برنامه‌های این هفته در استان اعلام کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس، هر سال همزمان با هفته جهانی کارآفرینی مصادف با ۱۷ الی ۲۳ آبان، مدیریت کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اصفهان با همکاری کانون کارآفرینی استان و مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی سراسر استان رویدادها و برنامه‌های متعددی را برگزار می‌کند.

امسال مطابق با روز شمار این هفته بیش از ۲۰۰ رویداد در سراسر استان در حال برگزاری است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا