سعید مازندرانی: استراتژی‌های فروش کارآفرینان در بازار جدید باید تغییر یابد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در هشتمین افتتاحیه مرکز مشاوره و کارآفرینی در استان گفت: با توجه به بازار جدید برای فروش محصولات باید استراتژی های فروش تغییر یابد.

به گزارش کارآفرینی پرس، سعید مازندرانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در مراسم افتتاحیه مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در شهرستان آق قلا گفت: تغییر استراتژی های شرکت ها نیاز ضروری است. باید نیازهای فناورانه شناسایی شود و مشکلات را پیدا کرد و بعد به دنبال راه حل آنها بود.

سعید مازندرانی در نشست با کارآفرینان تصریح کرد: همیشه پرداخت وام و تسهیلات جواب نمی دهد، باید ارتباط بین سرمایه گذار و فناور مهیا باشد و یک کارآفرین صرفا نباید به استان خود اکتفا کند بلکه قدم های فراتر برداشته و در تمام کشور کار کند.

وی یادآور شد: ایجاد اشتغال در مسیر کارآفرینی است. کارآفرینی به طور مستقیم یا غیر مستقیم باعث اشتغال می شود و این واقعیت غیر قابل انکار است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد: باید از ظرفیت های مختلفی که در بخش های مختلف وجود دارد استفاده کرد و بیشتر ظرفیت مان را در بخش خصوصی قرار دهیم و از کارآفرینان جوان و خلاق استفاده کنیم.

مازندرانی در مورد بروکراسی در بعضی سازمانها گفت: ما گاهی با دستورالعمل ها و سختگیری ها برای کارآفرینان چالش ایجاد کردیم و این باعث شده ارتباط بین سازمانهای دولتی و خصوصی کمرنگ شود. باید استارت آپ ها و مراکز کارآفرینی را حمایت کرد.

وی خاطرنشان کرد: هفته کارآفرینی فرصتی است که بتوانیم بیشتر از رشد و توسعه کشور صحبت کنیم و برنامه ریزان و سیاستگذاران نباید کارآفرینان را نادیده بگیرند و البته استفاده از تکنیک های روز در تولیدات کارآفرینان ضروری است.

در ادامه این نشست کارآفرینان مهمترین موانع خود را شامل دیده نشدن کارآفرین در کشور، عدم حمایت دولت از کارآفرینان، نبود نظارت محکم و مستقیم در بخش تسهیلات، عدم استانداردسازی، حمایت نکردن دولت در معافیت مالیاتی و درخواست وثیقه های سنگین از کارآفرینانبیان کردند و خواستار رفع آنها شدند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا