پارک علم و فناوری از ایده‌های نو در استارت آپ بسیج حمایت می‌کند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد از ایده‌های نو در استارت آپ بسیج حمایت می‌کند.

به گزارش کارآفرینی پرس، رئیس پارک علم و فناوری این استان با اشاره به اینکه برگزاری رویدادهای استارت آپی فرصتی ارزشمند برای معرفی و شناسایی نخبگان است گفت: فرهنگ فناوری ها در این رویدادها شکوفا و با خود باوری و اعتماد به نفسی که در این فضا ها ایجاد می شود ایده ها پخته تر و باعث تقویت پایه های دانش بنیان و ایجاد اشتغال می شود.

شمس‌الدین هاشمی سرگرمی را در دنیای امروز فرصتی برای کسب و کار ها دانست و افزود: دومین رویداد استارت آپی استان کهگیلویه و بویراحمد که در سه حوزه بازی های رایانه ای، پویانمایی و اپلیکیشن های موبایلی برگزار می شود از حوزه های بزرگ در کسب و کار های دیجیتالی بوده و سهم کشور در این حوزه باید مشخص شود.

وی نتایج برگزاری این رویدادها را صدور فرهنگ، جهت دهی افکار جوانان و سیاست به تمام دنیا ارزیابی و بیان کرد گفت: دنیا به سمت جنگ فناوری ها پیش می رود و حتما در این مسیر باید از مرزهای جغرافیایی عبور کنیم و به تناسب حفظ مرزهای جغرافیایی مرزهای سایبری کشور را حفظ و از استقلال برخوردار شویم .

هاشمی استقلال در حوزه سایبری را که مورد تاکید رهبری است، ضروری دانست و تاکید کرد: با تمام توان باید برای حفظ مرزهای سایبری کشور تلاش کنیم و اهمیت ویژه ای برای آن قائل شویم.

وی گفت: با حمایت مستقیم پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد، رویداد تولید و محتوای بسیج استان برگزار و ایده های برتر را در مراکز رشد پارک مستقر و برای تجاری سازی محصولات از این افراد حمایت و در قالب پرداخت تسهیلات، مشاوره و دفتر کار همکاری می کند.

مسئول پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه این پارک حامی شرکت ها و نخبگان برای دانش بنیان شدن و تسهیل کننده مسیر سرمایه گذاری ایده های برتر رویدادها است افزود: به برگزیدگان رویداد تولید و محتوای بسیج که از 12 تا 14 آبان در یاسوج برگزار می شود جوایز نفیسی اهدا می شود.

هاشمی گفت: وظیفه پارک علم و فناوری فعالیت در این حوزه ها بوده و به دنبال بانک ایده و تسهیل در تجاری سازی ناب ترین ایده است و زمینه را برای تولید، اشتغال و صادرات فراهم می کند.

وی نقش دولت را در حمایت از این حوزه را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: با توسعه و فرهنگ سازی و ارائه مشوق ها به عنوان نیروی محرکه می تواند کشور را از اقتصاد تک محصولی و نفتی نجات و باعث رونق کسب و کارهای و مقاوم در مقابل تحریم ها کند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
خبرگزاری صدا و سیما
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا