تصویب اساسنامه صندوق کارآفرینی امید از سوی شورای نگهبان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اساسنامه صندوق کارآفرینی امید در هیات وزیران تصویب شد و برای تایید نهایی به شورای نگهبان ارسال گردید که مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

به گزارش کارآفرینی پرس، اساسنامه صندوق کارآفرینی امید در هیات وزیران تصویب شد و برای تایید نهایی به شورای نگهبان ارسال گردید که مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

روز گذشته دکتر طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری (۲۴ مهر ۱۴۰۰)، نظرات شورای نگهبان در خصوص مصوبات مجلس شورای اسلامی، اساسنامه‌های دولت، استعلامات دیوان عدالت اداری واساسنامه صندوق کارآفرینی امید را تشریح کرد که متن آن به شرح زیر است:

براساس تصویب اعضای شورای نگهبان اساسنامه صندوق کارآفرینی امید که با اصلاحاتی در جلسه مورخ بیست و هشتم شهریور ماه یکهزار و چهارصد به تصویب هیأت وزیران رسیده بود؛ در جلسه مورخ 21/۰۷/1400 شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد و به تصویب رسید.

صندوق کارآفرینی امید حامی کسب و کارهای خرد و کوچک و حامی اشتغال در روستا است. اهم فعالیت های صندوق کارآفرینی امید براساس هر روستا یک محصول و روستای بدون بیکار و صندوق های خرد محلی برنامه ریزی شده و تنها در یکسال گذشته از 54هزار طرح با ایجاد بیش از 70هـزار شغل با اعتبار 27هزار میلیارد ریال حمایت کرده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا