برگزاری بزرگترین رویداد کارآفرینی در شرق کشور به میزبانی اسفراین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین از برگزاری بزرگترین رویداد کارآفرینی شرق کشور با عنوان «من یک روستایی هستم» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس، عبدالله سهرابی از برگزاری رویداد «من یک روستایی هستم» در اسفراین خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اهمیت و نقش روستاها در توسعه گردشگری و اینکه مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری استان، جاذبه‌های روستایی و طبیعی هستند، موضوع استارت‌آپ انتخاب شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری اسفراین با تأکید بر حمایت از ایده‌های نو در حوزه گردشگری، تصریح کرد: هدف از برگزاری این رویداد تقویت قصد، انگیزه و خودباوری کارآفرینانه در بین دانشجویان و جوانان صاحب ایده و جویای کسب‌وکار است.

وی با اشاره به اینکه در این رویداد آموزشی مشتاقان کارآفرینی در حوزه گردشگری گرد هم می‌آیند تا با اشتراک‌گذاری ایده‌هایشان و تشکیل گروه‌ها به راه‌اندازی مدل‌های کسب‌وکار بپردازند، اضافه کرد: این امر می‌تواند به توسعه گردشگری شهرستان و کسب‌وکار در این حوزه کمک کند.

سهرابی تصریح کرد: استارت‌آپ ویکند یک رویداد آموزشی تجربی است که در ۴ روز متوالی برگزار می‌شود. در این برنامه شرکت‌کنندگان پرانگیزه شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، طرفداران استارت آپ، بازاریاب‌های حرفه‌ای و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند و ایده‌هایشان را مطرح و با تشکیل گروه، آن‌ها را به اجرا می‌گذارند.

وی افزود: در استارت‌آپ ویکند ایده‌های زیادی مطرح می‌شود، اما آنچه در این برنامه اهمیت دارد تنها اجرا است.

سهرابی در انتها از برگزاری این رویداد در شهرستان اسفراین از تاریخ ۹ تا ۱۲ آبان امسال خبر داد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا