مجتبی بنیادیان: تکمیل چرخه نوآوری در اولویت کاری بنیاد ملی نخبگان است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بنیادیان گفت: بنیاد ترویج فرهنگ دانش‌بنیان، تکمیل چرخۀ نوآوری و تبدیل دارایی فکری به ثروت و اشتغال را در اولویت کاری خود قرار داده است.

به گزارش کارآفرینی پرس، به منظور نهادینه ساختن فرهنگ کارآفرینی و راه‌‌اندازی کسب و کار نوآروانه و زمینه‌سازی برای انتقال تجارب شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرینان موفق استان، نشست مشترک بنیاد نخبگان چهارمحال‌وبختیاری و پارک علم و فناوری استان با مستعدان بومی، به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در این نشست، مجتبي بنياديان؛ رييس بنياد نخبگان استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: برگزاری چنین نشست‌هایی سبب انتقال اندوخته‌های تجربی و اندیشه مديران شركت‌های موفق و كارآفرينان برتر به نسل جوان و مستعد می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه چهارمحال‌وبختیاری در نخبه‌پروری، افزود: شناسایی، حمایت و هدایت مستعدان برتر مهمترین رسالت بنیاد ملی نخبگان است و به همین منظور این بنیاد ترویج فرهنگ دانش‌بنیان، تکمیل چرخۀ نوآوری و تبدیل دارایی فکری به ثروت و اشتغال را در اولویت کاری خود قرار داده است.

در این نشست ضمن ارائۀ آماری از تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان استان و فعالیت‌های آنان، به پرسش‌های شرکت‌کنندگان در خصوص چگونگی بهره‌مندی از تسهیلات پاسخ داده شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
بنیاد ملی نخبگان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا