افتتاح نخستین شعبه صندوق کارآفرینی امید در شهرستان طرقبه و شاندیز

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نخستین شعبه صندوق کارآفرینی امید در شهرستان طرقبه و شاندیز با حضور مدیر عامل این صندوق آغاز به کار کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس، نوراله‌زاده روز شنبه در مراسم افتتاح شعبه نخستین شعبه صندوق کارآفرینی امید در شهرستان طرقبه و شاندیز گفت: امیدواریم با افتتاح این شعبه شاهد ایجاد و رشد صنایع مختلف با حمایت صندوق کار آفرینی امید در این شهرستان باشیم.

نوراله‌زاده افزود: رویکرد صندوق حمایت و پشتیبانی از مشاغل است و در این شهرستان نیز این امر محقق خواهد شد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید همچنین در حاشیه بازدید از کارخانه بسته بندی تنباکو در شهرک عسکریه مشهد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این صندوق حمایت‌های لازم را برای گسترش بازار مشاغل انجام خواهد داد زیرا این حمایت‌ها باعث ایجاد اشتغال در حوزه‌های گوناگون خواهد شد و اثرات مثبتی در جامعه دارد.

نوراله‌زاده گفت: باید بازار مشتریان این محصول را به سمت بین المللی شدن برد و برای کشت محصول نیز اقدام کرد و از مرحله کشت تا بسته بندی را در کشور انجام داد همچنین با توجه به بازار این محصول در کشورهای عربی، به سمت صادرات محصول مطابق نیاز آن کشورها رفت.

وی همچنین از یک واحد تولید چسب در شهرک صنعتی چناران بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند کار این واحد دانش بنیان که با فرمولاسیون های خاص محصولات چسبی را تولید می‌کند قرار گرفت.

نوراله زاده در این بازدید افزود: با توجه به شرایط زیست محیطی باید به سمت استفاده از محصولات مناسب با محیط زیست حرکت کرد و صندوق کار آفرینی نیز حمایت های لازم را از این سوگیری انجام می‌دهد.

وی همچنین در بازدید از یک واحد تولید کننده تجهیزات سرمایشی و گرمایشی خودروهای سنگین و نیمه سنگین اظهار کرد: بازار کولرهای خودرو بسیار گسترده است و باید از این ظرفیت استفاده کرد و اگر از این ظرفیت استفاده شود صندوق کارآفرینی امید نیز به طور قطع حمایت های لازم را از این واحد تولیدی انجام خواهد داد.

صندوق کارآفرینی امید، نهادی مالی تخصصی و حمایتی است ‌که ‌در زمینه تامین مالی و حمایت از کسب و کارهای خُرد فعالیت می‌کند.

ماموریت صندوق کارآفرینی امید تجمیع سپرده‌های خُرد مردم و تلفیق آن با اعتبارات دولت، شناسایی جوانان واجد شرایط، توانمندسازی آنان و کمک برای ایجاد کسب و کارهای خُرد کم سرمایه و کسب و کارهای متوسط با محوریت فعالیت های کارآفرینانه و نیازهای منطقه‌ای است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا