حمایت صندوق کارآفرینی امید از محصولات دارای مزیت روستاها

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: یکی از اولویت‌های این صندوق در راستای پیروی از سیاست های اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی، حمایت از محصولات داری مزیت روستاهای کشور به منظور اشتغالزایی در این مناطق است.

به گزارش کارآفرینی پرس، نوراله زاده در مراسم افتتاح ۲۳ استخر پرورش ماهی در روستای داریان پاوه با اشاره به افتتاح ۲۳ مزرعه پرورش ماهی با ارایه تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: روستای داریان یکی از روستاهای پیشتاز کشور در طرح هر روستا یک محصول صندوق کارآفرینی امید است.

او با اشاره به وضعیت آب و هوایی روستای داریان گفت: این روستا مزیت و پتانسیل فراوانی برای توسعه در زمینه گردشگری، پرورش ماهی و توسعه محصولات باغی دارد که کاملا مورد حمایت این صندوق است.

نوراله زاده در ادامه قول داد این صندوق تسهیلات مورد نیاز مکانیزاسیون و تجهیز ۱۵ مزرعه پرورش ماهی باقی مانده روستای داریان به خاطر استقبال و اشتیاق جوانان این منطقه به کار پرورش ماهی را تامین کند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید همچنین در راستای در خواست تامین اعتبار راه اندازی یک مرکز فرآوری محصولات آبزیان و پاک کردن و بسته بندی و توزیع در منطقه اورمانات نیز گفت: این طرح به خاطر وجود مزرعه های فراوان پرورش ماه و، مرز برای صادرات توجیه اقتصادی دارد و صندوق آماده تامین اعتبار آن است.

نوراله زاده در بخش دیگر از سخنان خود همچنین با در خواست تامین اعتبار انتقال آب به باغ های پایین دست روستای داریان نیز موافقت کرد و آن را با اشاره به وجود مزیت فراوان محصولات باغی در آن روستا قابل توجیه دانست

او اظهار داشت: این اعتبار در راستای تقویت و توسعه محصولات کشاورزی و حفظ اشتغال جوانان روستا است.

او همچنین با درخواست تامین اعتبار تعمیر بخشی از جاده دسترسی به روستای داریان در قالب تشکیل تعاونی موافقت کرد و گفت: مردم روستا چون همه از آن ذینفع می شوند باید یک تعاونی تشکیل دهند تا پس از اتمام پروژه تسهیلات پس بدهند.

نوراله زاده همچنین با اشاره به طبیعت بکر و بسیار زیبای روستای داریان ، از آمادگی صندوق کارآفرین امید برای ارایه تسهیلات به منظور بوم گردی و طرح های گردشگری مانند رستوران خبر داد.

مدیر عامل بانک صندوق کارآفرین کشور در سفره یک روز خود به کرمانشاه ابتدا از طرح پنج هزار متری گلخانه نهال مهندس کشاورز در شهر هلشی کرمانشاه بازدید کرد سپس، در سفر به شهرستان پاوه، ۲۳ مزرعه پرورش آبزیان در روستای داریان را افتتاح نمود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا