رتبه برتر در طرح ارزیابی محیط کسب و کار به سازمان بهزیستی کشور رسید

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور از کسب رتبه برتر سازمان بهزیستی کشور در طرح ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور مرتبط با محیط کسب و کار خبر داد و گفت: این سازمان در این اثنا، بیشترین میزان رضایت فعالان اقتصادی را جلب کرده است.

به گزارش کارآفرینی پرس، کاظم نظم‌ده خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی کشور در ارزیابی سال ۱۳۹۹ که توسط مرکز پژوهش‌های اتاق ایران و مرکز آمار و اطلاعات اقتصادی در تابستان ۱۴۰۰ انجام شد در بین ۱۸ دستگاه اصلی و ۲۳ دستگاه فرعی رتبه نخست را کسب کرد.

وی ادامه داد: محیط کسب و کار به مجموعه عواملی اطلاق می‌شود که در عملکرد یا اداره آن سازمان یا بنگاه موثر و به نوعی خارج از کنترل مدیران است که امروزه بهبود محیط کسب و کار یکی از راهبردهای توسعه اقتصادی در هر کشور بشمار می‌رود.

وی با بیان اینکه این طرح ارزیابی براساس مفاد قانونی از جمله قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، قانون برنامه ششم و همچنین مصوبات هیئت وزیران انجام شده است، تصریح کرد: این امر در نهایت منجر به ارتقاء جایگاه بین‌المللی کشور ایران در وضعیت کسب و کار و رفع مشکلات و موانع پیشرو فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران در کشور شده است.

نظم‌ده سهولت در فرآیند اداری و سرعت در ارائه خدمات، کیفیت رسیدگی به درخواست‌های قانونی مراجعین، نحوه رفتار با فعالان اقتصادی و تکریم ارباب رجوع و شفافیت و اطلاع‌رسانی در زمینه ارائه خدمات را چهار مولفه طرح ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور مرتبط با محیط کسب و کار برشمرد و گفت: اتاق بازرگانی، صنایع و معاون و کشاورزی ایران در راستای اجرای ماده ۴ قانون بهبود مستمر کسب و کار، این طرح ارزیابی را برای سومین بار در کشور انجام دادند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در این اثنا سازمان بهزیستی کشور بیشترین میزان رضایت فعالان اقتصادی را جلب کرده است، در پایان یادآور شد: ما  باید در راستای بهبود کیفیت در امور مغفول در راستای رضایت گروه هدف گام‌های مثبتی برداریم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا