اولین مرکز نوآوری همدان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام راه‌اندازی خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

قرارداد راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری همدان بین مؤسسه دانش‌بنیان برکت و دانشگاه بوعلی سینا منعقد شد.

به گزارش  کارآفرینی پرس، بعد از گذشت دو ماه از انعقاد تفاهمنامه همکاری سه‌ساله بین ستاد اجرایی فرمان امام و استانداری همدان با اعتباری بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد تومان و تعهد ستاد اجرایی برای راه‌اندازی مرکز نوآوری در شهرستان همدان با مشارکت نهادهای استانی، قرارداد راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری به متراژ تقریبی ۱۰۰۰ مترمربع در دانشگاه بوعلی سینا بین مؤسسه دانش‌بنیان برکت و این دانشگاه منعقد شد.

این اطلاعیه می‌افزاید:در این مشارکت فضای فیزیکی مورد نیاز توسط دانشگاه تأمین شده و مؤسسه دانش‌بنیان برکت نیز متعهد به طراحی، تجهیز و بهره‌برداری از این مرکز می‌باشد.

هدف از تأسیس این مرکز که پیش‌بینی می‌شود اواسط پاییز سال جاری افتتاح شود، شناسایی و شبکه‌سازی فعالان حوزه کارآفرینی، ارائه آموزش‌ها و مهارت‌های مورد نیاز برای ورود به این حوزه و همچنین کمک به تجاری‌سازی محصولات و خدمات فناورانه و نوآورانه از طریق تأمین سرمایه موردنیاز کسب و کارهای نوپا و دانش‌بنیان می‌باشد.

همچنین مؤسسه دانش‌بنیان برکت در نظر دارد با شناسایی حوزه فعالیت‌های دارای مزیت در استان مانند حوزه گیاهان دارویی و معطر، فناوری اطلاعات و …، شرایط لازم برای فعالیت گسترده دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در این حوزه‌ها را فراهم آورد.

گفتنی است مؤسسه دانش‌بنیان برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام می‌باشد که کمک به توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و تکمیل زنجیره ارزش زیست‌بوم کارآفرینی کشور اعم از شتابدهنده‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه و توسعه مراکز نوآوری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
بازار
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا