تجلیل از کارآفرینان برتر استان مازندران

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر صندوق کارآفرینی امید مازندران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در مراسم تجلیل از کارآفرینان برتر صندوق کارآفرینی امید مازندران، کارآفرینان را فرماندهان جنگ اقتصادی دانست و گفت: تولید به معنای واقعی در برهه کنونی کار بسیار سختی بوده که لازمه آن برداشتن‌موانع داخلی که اهم آن نیز فرهنگی است، می‌باشد.

او افزود: باید با افزایش توان اقتصادی در حمایت از کارآفرینان به جنگ دشمنان خارجی برویم.

نوراله زاده با بیان اینکه در مقابله با جبهه خارجی نیز با ارتقا قدرت اقتصادی که مولفه امنیت ملی است باید با ایرانی قوی دشمنان را به زانو درآوریم، افزود: کشور‌هایی مانند چین و ژاپن و کره امروز با حمایت از سرمایه‌های اجتماعی و ظرفیت‌های کارآفرینی ابرقدرت‌های منطقه را کنار زدن و قدرت اقتصادی اول جهان شدند.

او با تبریک هفته دولت و تقدیر از زحمات دولتمردان، این هفته را فرصتی برای بررسی چالش‌ها و ارج نهادن به ارزش‌های نظام‌مقدس جمهوری اسلامی دانست و از بکارگیری کارآفرینان برتر به عنوان‌ مشاوران امین صندوق خبر داد و افزود:کارآفرینان نقش مهمی در تصمیم گیری‌های کشور دارند که از وجودشان استفاده خواهیم کرد.

محمدرضا حاتمی مدیر صندوق کارآفرینی امید مازندران هم در این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان باهنر و رجایی، گفت:مدیریت جهادی شعار نیست بلکه یک فرهنگ است که در مازندران تحقق آن با تکیه بر جوانان به جد دنبال می‌شود.

او افزود: به بیش از ۲۸ هزار پرونده با ۴ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال اعتبار و اشتعالزایی ۲۵ هزار نفر از سال ۹۲ تا ۱۴۰۰ در مازندران تسهیلات پرداخت شد.

حاتمی گفت: آمار‌ها نشان دهنده عزم جدی برای ایجاد اشتغال در روستاهاست.

این مراسم با حضور نوراله زاده مدیرعامل صندوق کشور، حاتمی مدیر صندوق مازندران و قاسمی مدیرکل تحول استانداری مازندران و جمعی از مدیران ستادی صندوق استان از کارآفرینان برتر صندوق کارآفرینی مازندران همزمان با  هفته دولت برگزار شد و از کتاب اختصاصی کارآفرینان برتر ۱۴۰۰ کشور هم رونمایی شد.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا