سید احمد میردامادی: دولت سیزدهم از ظرفیت مسجدی‌ها برای کارآفرینی استفاده کند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی گفت: امیدواریم دولت سیزدهم بیشتر از دولت های گذشته از ظرفیت مسجدی‌ها در حوزه اقتصاد و به ویژه کارآفرینی و حمایت از تولید داخلی استفاده کند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از شبستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میردامادی با بیان اینکه  حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی در راس قوه مجریه امیدهای بسیاری را در دل مردم انقلابی ما زنده کرد، یادآور شد: همه امیدواریم با روحیه جهادی که در ایشان سراغ داریم طی چهار سال آینده البته با وجود همه مشکلاتی که وجود دارد، شاهد نوعی رونق اقتصادی در کشور باشیم.

این استاد حوزه علمیه اضافه کرد: امیدواریم دولت سیزدهم بیشتر از دولت های گذشته از ظرفیت مسجدی ها در حوزه اقتصاد و به ویژه کارآفرینی و حمایت از تولید داخلی استفاده کند.

وی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری بارها فرمودند اگر خواهان تحول در هر حوزه ای هستیم باید از ظرفیت مردمی بیشترین بهره برداری صورت گیرد و بنده هیچ گروه معنوی را به اندازه مسجدی ها و هیئت های پای کار اسلام و انقلاب ندیده ام.

میردامادی در ادامه با اشاره به تلاش هایی که اهالی مساجد در دوره شیوع ویروس کرونا در مقابله با این ویروس و حمایت از تولید داخل و دستگیری از نیازمندان و مستضعفین داشته اند، گفت: امیدواریم شعارهایی که آیت الله رییسی در دوران تبلیغات انتخابات دادند و اسم دولت خود را دولت مردمی قوی داده بودند در عمل نیز از همه ظرفیت های مردمی در اقصی نقاط کشور استفاده کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
شبستان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا