نخستین نمایشگاه تخصصی صادراتی ایران با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نخستین نمایشگاه تخصصی صادراتی ایران با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه صنایع سبک و ساختمان روزهای ۱۰ تا ۱۳ آذرماه ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور عمان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری موفقیت شناسی به نقل از ایسنا،  به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گروه مکران و سازمان منطقه آزاد چابهار، نخستین نمایشگاه تخصصی صادراتی ایران با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه صنایع سبک و ساختمان برگزار می‌شود. ارتقای فرصت‌های سرمایه‌گذاری در عمان با دعوت تجار و تبلیغات گسترده در رسانه‌های محلی این کشور یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

اعمال ۳۰ دلار تخفیف بابت هر متر مربع برای شرکت‌های دانش‌بنیان با معرفی‌نامه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک‌های علم و فناوری از جمله مزایای حضور در این نمایشگاه است.

در حال حاضر بیش از ۷ هزار شرکت دانش‌بنیان و خلاق در کشور فعالیت و خدمات و محصولات فناورانه‌ای به جامعه ارائه می‌کنند. توسعه بازار داخلی و رونق صادرات این محصولات دارای فناوری‌های پیشرفته از جمله اهدافی است که در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دنبال می‌شود.

برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صادراتی ایران نیز با هدف معرفی توانایی‌ها و تلاش‌های  دانش‌بنیان و خلاق به بازارهای بین‌المللی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی http://tesc.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا