اجرای طرح روستای بدون بیکار در مازندران

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر صندوق کارآفرینی امید مازندران از اجرایی شدن طرح روستای بدون بیکار در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، محمد رضا حاتمی در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار با عنوان اینکه رسانه ها پشتوانه توسعه اشتغال و توسعه کارآفرینی هستند؛ بنابراین نقش‌آفرینی هوشمندانه و هنرمندانه اهالی رسانه و مطبوعات  یک ظرفیت بی نظیر در توسعه یکپارچه استان مازندران محسوب می شود، خاطرنشان کرد : به مناسبت سالروز شهادت شهیدان آوینی و  صارمی که روز خبرنگار لقب گرفته است  تصمیم گرفتیم از اهالی رسانه که وجدان بیدار جامعه هستند تقدیر به عمل آوریم، علیرغم همه مشکلات پیش‌رو انتظار داریم رسانه‌ها با همت و اتحاد و هم‌افزایی مسائل حوزه اشتغال روستایی و صندوق کارآفرینی امید را اطلاع رسانی کنند.

وی افزود:صندوق کارآفرینی امید یک موسسه مالی و اجتماعی بوده که هدف آن توانمندسازی جوانان در ایجاد اشتغال است.

حاتمی اظهار کرد :در سال اخیر حدود ۱۳۰۰ میلیارد ریال در روستاها ایجاد اشتغال شده است که در این راستا ۲ هزار شغل  به وجود آمده است که در این راستا  ۳۰ مزیت شناسایی کردیم  که تا پایان سال این مزیت ها را به سطح روستاهای استان می‌رسانیم.

مدیر صندوق کارآفرینی امید مازندران تصریح کرد : ایجاد گلخانه کوچک مقیاس و بزرگ مقیاس در شرق و غرب مازندران با ارائه مشاوره های مناسب از جمله اقدامات صندوق کارآفرینی امید در سال اخیر بوده  و همچنین ایجاد خانه مسافر در حوزه گردشگری و اقامتگاه های بوم گردی  و کسب و کارهای کوچک از جمله دیگر اقدامات خانه صندوق کارآفرینی امید بوده است.


وی گفت: توانمندسازی و افزایش مهارت روستائیان با اجرای این طرح ها عملیاتی می شود و طرح هر روستا یک محصول  و روستای بدون بیکار از اقدامات مهم صندوق کارآفرینی امید است.


وی یادآور شد: طرح‌های تولیدی و اشتغالزا در حوزه گل و گیاه، پوشاک، گردشگری و دانش‌بنیان از جمله طرح‌های اولویت‌دار مورد حمایت این صندوق هستند که در روستاها و شهرهای استان مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا