سفارش رپورتاژ آگهی: 09128237336

از اپلیکیشن‌­های افزایش لایک و فالوور اینستاگرام استفاده کنیم یا نه؟

اگر شما صاحب یک صفحه در اینستاگرام باشید حتماً تا به حال به این فکر کرده­اید که چطور فالوور بیشتری جذب کنید و یا با چه ترفندی پست و استوری­‌هایتان لایک بیشتری بگیرند. شاید این دغدغه بیشتر کاربران این شبکه اجتماعی باشد مخصوصاً اگر صفحه شما کاری باشد و برایتان درآمدی داشته باشد این قضیه برایتان جدی­تر است و حتی حاضرید برای این کار یعنی افزایش لایک و فالوورهایتان هزینه‌­هایی متقبل شوید.

به گزارش کارآفرینی پرس، مثلاً به خرید فالوور فیک متوسل شوید یا از نرم‌افزارهای افزایش لایک و فالوور استفاده کنید. با ما همراه باشید تا چند نرم‌افزار در این حوزه را به شما معرفی کنیم، از سایت­‌های خرید فالوور فیک و ربات بگوییم، معایب این گونه اقدامات را بررسی کنیم و در نهایت راه‌حل درست برای افزایش فالوور اینستاگرام را پیشنهاد کنیم.

در این بخش چند برنامه افزایش لایک و فالوور را با هم مرور می‌کنیم اما قبل از اینکه بخواهید از این برنامه‌‌ها استفاده کنید، حتماً تا آخر مقاله را بخوانید تا با معایبش هم آشنا شوید و بعد تصمیم بگیرید.

  • اپلیکیشن نینجاگرام

نینجاگرام نرم‌افزاری است که به‌صورت اتوماتیک هر پستی که درباره­ هشتگ مورد نظر شما باشد لایک می­‌کند که از این طریق به مرور زمان می­‌توانید فالوورهای خود را افزایش دهید که البته همه­ی آن­‌ها واقعی نیستند.

  • اپلیکیشن get Followers

در این نرم‌افزار شما به‌صورت دستی یک سری اکانت را فالو می­‌کنید و به ازای آن سکه می­‌گیرید و بعدا می‌­توانید با اعتبار سکه­‌هایتان فالوور دریافت کنید.

  • کافه اینستا

کافه اینستا یکی از نرم‌افزارهای قدیمی این حوزه است. خیلی از کاربران حداقل یکبار از این نرم‌افزار استفاده کرده‌­اند. یک قابلیت که این نرم‌افزار را از بقیه متمایز می‌­کند این است که بسیاری از نرم‌افزارها تنها بر روی اندروید قابل نصب هستند اما کافه اینستا علاوه بر اندروید، نسخه IOS را هم پشتیبانی می­‌کند.

  • سایت­‌های خرید لایک و فالوور

علاوه‌بر نرم‌افزارهایی که در این زمینه طراحی شده‌­اند یک سری سایت­‌ها هم هستند که خدمات افزایش لایک و فالوور ارائه می‌­دهند. با یک سرچ ساده در گوگل سایت­‌های زیادی می­‌بینید که در ازای دریافت مبالغ مختلف به شما لایک و فالوور فیک می­‌فروشند. معمولاً در این سایت­‌ها بسته‌­های متنوعی به شما پیشنهاد می­‌شود که بسته به خدمات و تعداد فالوورها مبلغ دریافتی متفاوت است.

  • ربات‌­های اینستاگرامی

یکی از ساده‌­ترین راه‌­ها برای افزایش لایک و فالوور اینستاگرام استفاده از ربات‌­هاست. این ربات‌­ها در واقع حساب­‌های دیگر را فالو کرده و پست­‌های آنان را لایک می­‌کنند و به‌صورت خودکار کامنت­‌هایی زیر پست دیگران منتشر می­‌کنند. البته این ربات­‌ها جای تعاملات انسانی را نمی­‌گیرند زیرا به‌راحتی برای دیگر کاربران قابل درک است که این کامنت­‌ها از طرف ربات ارسال شده است.

به‌طور کلی استفاده از ربات‌­ها و نرم‌افزارهای افزایش لایک و فالوور و یا خرید فالوور فیک اصلاً توصیه نمی­‌شود. این اقدامات ممکن است به صفحه شما آسیب برساند و به‌طور عمده با شرایط و قوانین اینستاگرام در تضاد است.

اما واقعا چرا دوست داریم فالوور بیشتری داشته باشیم؟ یا پست­هایمان لایک بیشتری بگیرند؟ به‌نظر می­‌رسد هر چه فالوور بیشتری داشته باشیم و لایک بیشتری بگیریم یعنی از نظر دیگران محبوب­تر و جذاب­‌تر هستیم. اما واقعا برای افزایش فالوور باید به خرید فالوور فیک و یا استفاده از ربات­‌ها و اپلیکیشن­‌ها فکر کرد؟ با ما همراه باشید تا با هم ببینیم که فالوور فیک چه معایبی دارد.

  • فالوور فیک فقط یک عدد است تعاملی با پیج شما ندارد

فالوور واقعی پست و استوری شما را می­‌بینید و ممکن است، لایک، سیو، شیر و… کند و یا کامنت بگذارد. اما فالوور فیک فقط به عدد فالوورهایتان اضافه می­‌کند و هیچ تعاملی با صفحه شما ندارد.

  • معمولا هزینه بر(زمانی/ مالی) است

شما برای خرید این فالوورهای فیک باید هزینه کنید یا با پول بخرید یا با زمان!

  • سود و منفعت مالی ندارد

فالووری که هیچ تعاملی با شما ندارد چه سودی برای شما می­‌تواند داشته باشد؟ نه لایک و کامنت، نه خرید هیچ محصول و خدمتی. در نتیجه بازگشت سرمایه‌­ای برای شما ندارد.

  • در الگوریتم جدید اینستاگرام محکوم به شکست است

اینستاگرام مدام در حال آپدیت الگوریتم خود است تا هرچه بیشتر از فعالیت این ربات­ها جلوگیری کند و به کاربران همیشه هشدار می­دهد که از ربات­ها، فالوور فیک و لایک و اعتبار تقلبی استفاده نکنند.

  • نرخ تعامل صفحه پایین می‌­آید

نرخ تعامل نسبت تعداد مخاطبی که با محتوای صفحه­ ما تعامل داشته به کل مخاطبان است. نرخ تعامل عملکرد محتوای شما را اندازه گیری می­کند. در شبکه اجتماعی اینستاگرام نرخ تعامل بر اساس لایک، کامنت و سیو سنجیده می­‌شود. فالوورهای فیک با شما تعاملی ندارند در نتیجه نرخ تعامل صفحه‌تان پایین می­‌آیدو اینستاگرام شما را به مخاطبان کمتری نمایش می‌دهد.

  • مسدود شدن صفحه

اگر اینستاگرام احساس کند فعالیت اکانت شما غیرطبیعی است آنگاه محدودیت اینستاگرام بر روی صفحه شما اعمال می­شود که در برخی اوقات فعالیت حساب کاربری شما به طور کامل و برای همیشه متوقف می­شود.

پس راه حل درست برای افزایش فالوور چیست؟

با روش­های قانونی و اصول درست به رشد پیج اینستاگرامتان کمک کنید. تولید محتوا کنید و در این مسیر فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید.

  • جامعه‌­ی هدف خود را بشناسید و مطابق آن محتوا تولید کنید.
  • محتوای جذاب و باکیفیت تولید کنید تا مخاطب بیشتری را درگیر کند.
  • پروفایلتان را جذاب کنید. پروفایل اولین جایی است که کاربر جدید را جذب می­‌کند.
  • از هشتگ­‌ها غافل نشوید. هشتگ­‌های مرتبط با محتوایی که تولید کرده­اید استفاده کنید.
  • با پیج­‌های مرتبط با خود تعامل کنید. هم ایده بگیرید و هم به گونه‌­ای فالوورهای آنان را با خود همراه کنید.
  • مسابقات اینستاگرامی برگزار کنید و بر جذابیت پیج اینستاگرامتان اضافه کنید.
  • از قوانین الگوریتم اینستاگرام پیروی کنید. الگوریتم اینستاگرام را بشناسید و با آن رفاقت کنید.
  • بهترین زمان انتشار پست را شناسایی کنید، تا بیشترین لایک و کامنت را بگیرد.
  • پست و استوری مستمر منتشر کنید. با استراتژی و برنامه‌ریزی اقدام به انتشار پست و استوری کنید تا کاربران بیشتر با شما در تعامل باشند.
  • روی استوری حساب کنید. استوری 8 برابر بیشتر از پست بازدید دارد و کاربران را درگیر محتوای شما خواهد کرد.
  • ترند­های روز را بشناسید. موضوعات مورد علاقه افراد خواهان بیشتری هم دارند در نتیجه افراد بیشتری را جذب صفحه شما می­‌کند.
  • تلاش کنید تا به اکسپلور برسید. اکسپلور جهان جذب فالوور است.
  • تبلیغات فراموش نشود. به‌جای هزینه برای خرید فالوور فیک، از تبلیغات استفاده کنید.

اجرای تمام این نکات را می‌توانید در «دوره کسب درآمد از اینستاگرام» آکادمی نوین مو به مو آموزش ببینید. در این دوره یاد می‌گیرید که چطور یک پیج را از صفر صفر ایجاد کنید و به درآمد بالا برسانید. شما برای سوددهی بیشتر و رشد کسب‌وکار یا دیده شدن پیج تان به فالوورهای واقعی نیاز دارید نه فالوورهای فیک. پس به‌جای اینکه به فکر خرید فالوور فیک و یا لایک و کامنت باشید در پی فالوورهای واقعی محتوای با ارزش تولید کنید. در نهایت این را بدانید اگر از قواعد درست پیروی کنید حتما موفق می­شوید؛ این کار شاید کمی زمان بر باشد اما ریسک این را ندارد که اینستاگرام پیجتان را مسدود کند یا از الگوریتم خارج کند.

انتهای رپورتاژ آگهی/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
پابلیکا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا