درباره فراخوان بزرگترین جذب شبکه تسهیل‌گری برای ایجاد بیش از ۱۰۰ هزار شغل در کشور

مدیرعامل موسسه توانمندسازی اقتصادی علوی از فراخوان بزرگترین جذب شبکه تسهیل‌گری در کشور برای ایجاد بیش از ۱۰۰ هزار شغل در بیش از ۳۵۰ شهرستان خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، مسعود پناهی، با بیان اینکه موسسه توانمندسازی اقتصادی علوی در سال جهش تولید و مشارکت مردمی با رویکرد توانمندسازی اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار برای ایجاد بیش از ۱۰۰ هزار شغل در بیش از ۳۵۰ شهرستان هدف برنامه‌ریزی کرده است، اظهار کرد: موسسه به عنوان بازوی اجرایی ایجاد اشتغال و توانمندسازی اقتصادی با رویکرد مشارکت مردم در شناسایی و اجرای پروژه‌های اشتغال اقدام به فراخوان بزرگترین جذب شبکه تسهیل‌گری در کشور کرده است.

وی ادامه داد: این فراخوان در درگاه‌های مجازی و رسانه‌های مرتبط با اشتغال از ابتدای سال ۱۴۰۳ انجام شده که در آن بیش از ۱۵۰۰ متقاضی ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرعامل موسسه توانمندسازی اقتصادی علوی با اشاره به اینکه بزرگترین رویداد آموزشی تسهیل‌گران اشتغال در کشور از ۲۲ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از فعالان عرصه اشتغال در مجتمع فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد، اهم برنامه‌های اشتغال بنیاد علوی را در سه رسته کسب و کارهای خرد، کارگاهی و بنگاهی با رویکرد رسته‌های مزیت‌دار و حمایت از پایداری اشتغال اعلام کرد.

پناهی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های اشتغال در سراسر کشور طی سال جاری برنامه‌ریزی شده است، یادآور شد: موسسه توانمندسازی اقتصادی علوی با رویکرد هم‌افزایی و مشارکت مردم، بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری اقدام به جذب بیش از ۲۹ هزار میلیارد تومان منابع مالی با رویکرد اهرمی جهت استقرار برنامه‌های اشتغال و توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم کرده است.

انتهای پیام

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا