آشنایی با تاثیرگذاران بر رشته تحصیلی کارآفرینی در ایران: دکتر «علی بدیع‌زاده» معاون پژوهش و فناوری و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین

دکتر علی بدیع‌زاده، معاون پژوهش و فناوری و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین است.

به گزارش کارآفرینی‌پرس، یکی از چهره‌های علمی و شناخته شده و موثر در حوزه کارآفرینی در دانشگاه‌های ایران دکتر علی بدیع‌زاده است. ایشان جزو اساتیدی است که در راستای اهداف نسل سوم دانشگاه‌ها (دانشگاه‌های کارآفرین)، ارتباط دانشگاه و صنعت را به‌خوبی برقرار کرده و هم‌اکنون علاوه‌بر مسئولیت‌های دانشگاهی و تدریس، در حوزه مشاوره در صنعت نیز فعال است. سوابق تحصیلی وی به شرح زیر است:

  • دکتری: مدیریت صنعتی (گرایش: مدیریت سیستم‌ها – علوم تحقیقات تهران)
  • کارشناسی ارشد: مدیریت صنعتی (گرایش: تحقیق در عملیات – دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی)

ایشان مقالات و کتاب‌های متعدد دارد و از سال ۱۳۹۲ در دوره دکتری کارآفرینی تدریس می‌کند. همچنین تا به امروز راهنمایی و مشاوره حداقل ۴۰ رساله دوره دکتری و حدود ۸۰ مقاله در حوزه کارآفرینی دارد.

از جمله کتاب‌های ترجمه شده توسط دکتر بدیع‌زاده در حوزه کارآفرینی عبارتند از: مدیریت نوآوری فناورانه، طرح کسب‌وکار موفق، توهمات کارآفرینی، توسعه محصول جدید و …

تدریس کلیه دروس کارآفرینی، به‌خصوص در گرایش‌های کسب‌وکار، توسعه، سازمانی و آموزش «تجاری‌سازی فناوری‌های دانشگاهی» و… را در رزومه خود دارد.

وی دبیر اجرایی همایش «ملی مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها» در سال ۱۳۹۷ در دانشگاه آزاد قزوین بود. همچنین عضو فعال در پیش دفاع رساله‌های دکتری دانشگاه آزاد ایران است.

دکتر علی بدیع‌زاده، طراح سوال آزمون دکتری ورودی سال 1394 بوده و از آن سال فعال در مصاحبه آزمون ورودی دکتری رشته کارآفرینی است.

وی سال‌هاست با دانشگاه و گروه کارآفرینی در تدریس همکاری دارد و تاکنون حدود 200 دانش‌آموخته دکتری رشته کارآفرینی را رهسپار جامعه و صنعت کرده است.

و سایر فعالیت‌هایی که در خصوص ترویج، توسعه و کاربرد علم کارآفرینی در کشور عزیزمان داشته و به یاری خداوند خواهد داشت.


برای آشنایی با تاثیرگذاران دیگر، اینجا را کلیک کنید.

برای آشنایی با پیشران‌های موثر بر توسعه کارآفرینی در ایران اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
خبرنگار
محمدعلی نژادیان
منبع
کارآفرینی پرس

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا