مشکلات ۶ شرکت دانش‌بنیان توسط صندوق نوآوری و شکوفایی بررسی شد

در یازدهمین گفت‌وگوی رو در روی رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با مدیران عامل شرکت‌‌های دانش‌بنیان، مسائل و مشکلات ۶ شرکت مطرح شد و رییس صندوق نوآوری نیز دستورات لازم را برای پیگیری و حل مشکلات این شرکت‌‌ها صادر کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تسنیم، در ادامه گفت‌وگوهای رو در روی رییس صندوق نوآوری با مدیران عامل چند شرکت‌ دانش‌بنیان برای حل مسائل و مشکلات این شرکت‌ها، عصر یکشنبه 29 بهمن ماه مدیران عامل 6 شرکت با دکتر خیاطیان دیدار و گفتگو کردند.

شرکت دانش‌بنیان «مدیران انرژی کویر» که در حوزه ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته فعالیت می‌کند، به عنوان نخستین شرکت با رییس صندوق نوآوری و شکوفایی دیدار و مشکلات خود را مطرح کرد.

مدیرعامل «رویال توسعه پایدار» فعال در حوزه برق و الکترونیک، فوتونیک، مخابرات و سیستم‌های خودکار، به عنوان دومین شرکت، مسائل خود را با رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در میان گذاشت.

سومین شرکت حاضر در یازدهمین گفت‌وگوی رو در رو، شرکت دانش‌بنیان «پادنا پلیمر» فعال در حوزه مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری‌های شیمیایی بود که مسائل خود را با دکتر خیاطیان در میان گذاشت.

شرکت دانش‌بنیان «رایان ورا نگر» فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم‌افزارهای رایانه‌ای نیز در گفت‌وگوی رو در رو با رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، درخواست خود را مطرح کرد.

مدیرعامل «مد فناوران پلاس» فعال در حوزه وسایل، ملزومات و تجهیزات پزشکی نیز به عنوان پنجمین شرکت، مسائل خود را با رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در میان گذاشت.

شرکت دانش‌بنیان «تریا ژن زیست فن آور» فعال در حوزه دارو و فرآورده‌های خونی پیشرفته حوزه تشخیص و درمان نیز به عنوان ششمین و آخرین شرکت، درخواست خود را با رییس صندوق نوآوری و شکوفایی مطرح کرد.

مساعدت در دریافت تسهیلات سرمایه در گردش، تسهیلات تولید صنعتی و تسهیلات رشد (تولید)، محورهای مطرح‌شده توسط مدیران عامل این 6 شرکت‌ دانش‌بنیان در این دیدارها بود.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی نیز دستورات لازم را برای رسیدگی و کمک به رفع مشکلات این شرکت‌ها صادر کرد.

گفت‌وگوی رو در روی رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با مدیران عامل شرکت‌‌های دانش‌بنیان برای رسیدگی به مشکلات این شرکت‌ها به صورت منظم برگزار می‌شود. 10 نشست قبلی به ترتیب در تاریخ‌های 6 اردیبهشت، 3 خرداد، 7 تیر، 28 تیر، 4 شهریور، 5 مهر، 10 آبان، 9 آذر، 6 دی و 4 بهمن برگزار شدند.

انتهای پیام/

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا