عبدالله دارایی: ۹۸ درصد تعهد اشتغال البرز محقق شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز اعلام کرد: ۹۸ درصد کل سهمیه تعیین شده برای اشتغال‌زایی این استان در سال جاری محقق شده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، عبدالله دارایی شامگاه شنبه در نشست قرارگاه جهادی اشتغال استان البرز افزود: ۴۸هزار و ۱۷۵ نفر از ابتدای سال جاری با حمایت بانک ها و دستگاه های اجرایی در استان البرز مشغول به کار شده اند.

وی یادآور شد: از ابتدای سال گذشته تاکنون بیش از ۱۰۴ هزار مورد اشتغال ایجادی توسط دستگاه‌های اجرایی در سامانه ملی رصد ثبت شده است.

دارایی به میزان تحقق اشتغال در شهرستان‌های استان البرز اشاره کرد و افزود: فردیس با ۹۳.۳۶ درصد نسبت به تعهد کل سال رتبه اول و شهرستان های ساوجبلاغ، چهارباغ، کرج، نظرآباد، طالقان و اشتهارد به ترتیب در رتبه های دوم تا هفتم جدول قرار دارند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اعطای تسهیلات اشتغالزایی در بخش مشاغل خانگی گفت: امسال یک هزار و۴۳۰ میلیارد ریال اعتبار ابلاغی در این بخش داشتیم که تاکنون ۸۵۰ میلیارد ریال آن در قالب طرح های مختلف توسط دستگاه های اجرایی مانند اداره کل میراث فرهنگی، بنیاد شهید، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و فرهنگ و ارشاد اسلامی به بانک‌های عامل معرفی شده است.

دارایی در ادامه به تعداد مجوزهای مشاغل خانگی طی سال جاری در البرز اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۶ هزار مجوز مشاغل خانگی صادر شده است.

وی خاطرنشان شد:در ۹ ماهه سال جاری شاهد افزایش ۲ برابری صدور مجوز و افزایش ۸۳ درصدی پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی نسبت به سال گذشته در البرز بودیم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا