اعلام فراخوان درگاه ملی مجوزها از کسبه و فعالان اقتصادی

با دادن سه کد از درگاه ملی مجوزها شناسه یکتا بگیرید.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از درگاه ملی مجوزها، بر اساس حکم تبصره 7 ماده 1 قانون تسهیل صدور مجوزها، صاحبان همه مجوزهای کاغذی و صادره قبل‌از تصویب این قانون، باید تا پایان 1402 مجوزالکترونیکی (شناسه‌ یکتا) دریافت کنند و از 1403 کسب وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

به اطلاع عمومی کسبه شریف می‌رساند خوشبختانه فرآیند صدور شناسه یکتا برای واحدهای صنفی طوری طراحی شده تا صاحبان پروانه کسب معتبر، با ورود فقط سه کد (سریال کارت ملی، شناسه پروانه و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به سرعت، #رایگان و #غیرحضوری شناسه یکتا دریافت کنند.

آن دسته از کسبه محترم که برای این کار نیاز به راهنمایی دارند، می توانند از اشخاص معتمد و آشنا به کار با رایانه کمک بگیرند و یا به اتحادیه صنفی مربوطه مراجعه کنند.

از آن دسته از فعالان صنفی که تاکنون پروانه نداشته‌اند نیز دعوت می‌شود با ثبت درخواست در درگاه ملی مجوزها، به‌راحتی و طی 3 تا 7 روز، پروانه کسب دریافت کنند چراکه با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، کسبه‌ای که شناسه یکتا نداشته باشند و نامشان در qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهند شد.

فعالان اقتصادی که از وزارتخانه های جهادکشاورزی، ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، وزرش و جوانان و سازمانهای ملی استاندارد و انرژی اتمی نیز مجوز گرفته اند می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی مجوزها، بطور غیرحضوری و رایگان شناسه یکتا دریافت کنند.

مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار با همکاری مسئولان شهری و اتاق‌های اصناف در حال تدارک میزخدمت پروانه کسب (صدور، تمدید و تبدیل) در بازارها و مراکز پرتردد شهرها است تا ان‌شاءالله تا پایان سال جاری همه کسبه محترم با داشتن شناسه یکتا، خدمات دولتی را با سرعت، دقت و بطور غیرحضوری دریافت کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
درگاه ملی مجوزها

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا