محمد مجید فولادگر: پرداخت ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع فعال پیش‌بینی شد

معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: براساس توافق سه جانبه بین این وزارتخانه، بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی پرداخت ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش صنعت در دستور کار قرار گرفت.

به‌گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، محمد مجید فولادگر شامگاه سه‌شنبه در نشست با فعالان اقتصادی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از این میزان تسهیلات تاکنون ۱۰ هزار میلیارد ریال به شرکت‌های در حال توسعه، فعال و راهبردی(استراتژیک) پرداخت شده است.

وی افزود: صنعتی کردن ایران به تسریع در روند پیشرفت کشور کمک می‌کند و نگاه به آینده نشان می‌دهد ایران باید صنعتی شود.

فولادگر تصریح کرد: تامین مالی و دانش‌بنیان بودن در دستور کار قرار دارد که فردا بسته‌های تشویقی و امتیازهای آن برای بخش خصوصی تشریح می‌شود.

وی نگاه وزیر صنعت، معدن و تجارت به شرکت‌های تولیدی پیشران کشور را مثبت دانست و یادآور شد: باید بخش خصوصی به رسمیت شناخته و حمایت تا باری از مشکلات کشور برداشته شود.

به گزارش ایرنا، در این نشست تعدادی از فعالان اقتصادی چهارمحال و بختیاری دیدگاه‌ها، نظرها و پیشنهادهای خود را برای بهبود وضعیت ارائه دادند.

تامین مالی، کمک برای مواد اولیه، تسهیلات سرمایه در گردش و کمبود نیروی انسانی متخصص از مهم‌ترین مشکلات مطرح شده از سوی فعالان صنعتی چهارمحال و بختیاری در این نشست به‌شمار می‌رود.

معاون وزیر صمت به منظور بازدید و بررسی واحدهای تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری به مدت ۲ روز به این استان سفر کرده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا