هوش کسب‌وکاری با سامانه مانیتورینگ هوشمند داخلی افزایش می‌یابد

یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی یک سامانه مانیتورینگ هوشمند شده که هوش عملیاتی و کسب و کاری ارائه دهندگان خدمات آنلاین را افزایش می‌دهد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، محمود مولایی، مدیر مسئول یک شرکت دانش‌بنیان در حاشیه نمایشگاه تلکام درباره محصول فناورانه خود گفت: شرکت ما بر روی ارائه راهکارهای جامع، مهندسی و تحلیل داده با هدف هوشمندسازی عملیات و کسب و کار تمرکز دارد.

وی در ادامه افزود: ما در زمینه طراحی سامانه مانیتورینگ فعالیت داریم. این سامانه راهکاری جامع برای مانیتورینگ هوشمند خدمات است که امکان افزایش هوش عملیاتی و کسب و کاری را برای ارائه دهندگان خدمات آنلاین و برخط فراهم می‌کند. در واقع، یک پلتفرم برای مانیتورینگ زیرساخت فناوری اطلاعات است که می‌توان با آن همه لایحه‌های مرتبط با زیرساخت سرویس را مانیتور کرد. این لایحه‌ها شامل مانتیورینگ تجهیزات شبکه، سرویس‌های فیزیکی، یو‌پی‌اس‌ها، پایگاه‌های داده و وب سرورها، اپلیکیشن‌ سرورها، لایه‌های کسب وکاری و … می‌شود.

مولایی اظهار کرد: این سامانه به صورت یکپارچه می‌تواند تمامی لایحه‌ها را به شکل یک مانیتورینگ یکپارچه طراحی کند. در حال حاضر سامانه مانیتورینگ معین گواهی‌های امنیتی از افتا را دریافت کرده و در خیلی از شرکت‌های بزرگ و بانک‌ها استفاده می‌شود. 

این فعال حوزه دانش‌بنیان درباره ویژگی این سامانه به نسبت رقبای دیگر بیان کرد: ما رقیب داخلی نداریم اما رقبای خارجی ما آمریکایی‌ها هستند. تقریبا سعی می‌کنیم ویژگی‌های خود را به روز نگه داریم و با آن‌ها رقابت کنیم. ویژگی متمایزی که در سامانه مانیتورینگ معین به چشم می‌آید، بحث یکپارچگی است. ما تمامی فناوری‌ها را در سامانه مانیتورینگ معین به شکل یکپارچه مانتیور می‌کنیم، یعنی کاربر از اینکه به سراغ نرم‌افزارهای مختلف برود بی نیاز می‌شود.

مولایی ادامه داد: این سامانه مانیتورینگ به کاربر کمک می‌کند که نگاهی یکپارچه به کل سازمان داشته باشد. همچنین برای اینکه پوشش سازمانی داشته باشد بحث‌های مربوط به واحد مانیتورینگ را در سامانه ارائه کرده‌ایم که کاربر می‌تواند واحدهای سازمانی را در این سامانه جدا کند و گروه‌های کاری مختلف ایجاد کند.

وی بیان کرد: در این سامانه ریشه مشکلات سریع‌تر پیدا می‌شود و در کمترین زمان مشکلات شناسایی خواهند شد. با توجه به بومی بودن این سامانه اگر هر تغییری در سازمان نیاز باشد می‌توانیم متناسب با آن نیاز، سامانه را شخصی سازی کرده و ارائه کنیم.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا