تسهیلات به مشاغل دانش‌بنیان در حوزه سلامت زنجان اعطا می‌شود

مسئول واحد اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تسهیلات به فناوری‌های نوین سلامت و مشاغل دانش‌بنیان در حوزه سلامت اعطاء خواهد شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، حسن اسمخانی، با اشاره به انتشار فراخوان ارائه تسهیلات تبصره ۱۸ ماده واحد قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در حیطه‌های سلامت‌محور استان زنجان، اظهار کرد: همه متقاضیان حقیقی و حقوقی می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند؛ البته به علت محدودیت منابع، متقاضیانی که زودتر ثبت‌نام کنند، در اولویت دریافت تسهیلات قرار می‌گیرند.

وی در رابطه با مشاغلی که می‌توانند از تسهیلات حوزه سلامت‌محور بهره‌مند شوند، افزود: گردشگری سلامت، مراکز ترک اعتیاد mmt، خدمات بهداشتی درمانی (غیردولتی)، خدمات سلامت خانگی (مشاغل خانگی)، مراقبت‌های سلامت جامعه‌نگر توسعه، طب سنتی علمی (غیردولتی) و مراکز تشخیصی درمانی و بازتوانی غیردولتی، دیگر حیطه‌هایی است که مشمول دریافت این تسهیلات قرار می‌گیرد.

مسئول واحد اشتغال و کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی استان در رابطه با نحوه شرکت در فراخوان دریافت تسهیلات مذکور، گفت: متقاضیان باید درخواست خود را در سامانه الکترونیکی مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس https://tek.mcls.gov.ir ثبت کنند.

اسمخانی با بیان اینکه در سامانه مذکور همه اطلاعات مربوط به مراحل پذیرش، بررسی و پرداخت تسهیلات به طرح‌های موضوع این شیوه‌نامه ثبت می‌شود، اظهار کرد: راهبری، پایش و ارزیابی تسهیلات اعطایی به صورت برخط انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۱۲۱۴۱۰۳۷۶ و ۰۹۱۹۶۷۴۱۳۷۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا