امضای سندهای همکاری توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه صنایع فلزی و معدنی

وزارت صنعت، معدن و تجارت به همراه شرکت‌های ملی صنایع مس و فولاد مبارکه با معاونت علمی ریاست جمهوری سندهای مختلف همکاری در زمینه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه صنایع فلزی و معدنی امضا کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، سندهای همکاری توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه صنایع فلزی و معدنی در نمایشگاه «ایران متافو» امضا شد.

همچنین تفاهم‌نامه در زمینه اقتصاد دانش بنیان و بومی سازی بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت فولاد مبارکه و ایمیدرو، تبادل موافقت نامه همکاری مشترک در زمینه هوشمندسازی معادن مس و تکمیل فناوری های وابسته بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو و شرکت ملی صنایع مس به امضا رسید.

امضای تفاهم‌نامه همکاری ساخت واحد ۱۰۰ هزار تنی برای فرآوری و نوآوری مواد معدنی هماتیتی به مگنتیتی به روش توسعه فناوری‌های RHF بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مجتمع سنگان، هورمان صنعت شریف و شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه، از دیگر سندهای همکاری در حوزه توسعه اقتصاد دانش بنیان بود.

به گزارش ایرنا، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی (ایران متافو) با محوریت فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی، مس، آلومینیوم، روی، ریخته‌گری، قالب‌سازی، ماشین‌کاری، آهنگری، نسوزها، گروه‌های صنعتی و عملیات حرارتی با حضور فعالان این حوزه از ایران و دیگر کشورها، از سوم آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی آغاز شده است که تا ششم آذر ماه ادامه دارد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا