«نمایشگاه کار» دانشگاه صنعتی شریف افتتاح شد

 سیزدهمین «نمایشگاه کار» دانشگاه صنعتی شریف با حضور ۴۵ شرکت، آغاز به کار کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، در این نمایشگاه سه روزه که صبح امروز یکشنبه ۲۱ آبان ماه با حضور محمود کریمی بیرانوند معاون اشتغال و کار آفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن استاد جباری دانشگاه صنعتی شریف افتتاح شد، بیش از ۷۰۰ فرصت شغلی برای فارغ‌التحصیلان و کارجویان ایجاد خواهد شد.

ر اساس این گزارش، در اولین روز افتتاح نمایشگاه کار که با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و کارجویان با آخرین فناوری‌های روز در حوزه دیجیتال توسط شرکت‌های داخلی آشنا و با یکدیگر به تبادل اطلاعات می‌پردازند.

در روز اول این نمایشگاه موضوعات «آیا هوش مصنوعی تهدیدی برای شغل من به حساب می‌آید» و «برقراری ارتباط با میلیون‌ها کاربر، هنر مقیاس پذیری نرم افزار» توسط مدرسان شرکت‌های داخلی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین در روز دوم (دوشنبه ۲۲ آبان) این نمایشگاه به موضوعات «مسیر شغلی در بازار سرمایه و جایگاه مسئولیت پذیری»، «پیشرفت حرفه‌ای در سایه فناوری‌های نوین» و «مسیر شغلی مدیر محصول در دیجی کالا» پرداخته می‌شود. 

سه شنبه ۲۳ آبان و در روز پایانی نمایشگاه، موضوعات «نقش erp در مسیر توسعه شغلی و آینده سازمان‌ها»، «مسیر شغلی هوش مصنوعی در صنعت چطور است» و «چطور با خودشناسی امروزم، مسیر شغلی‌ام را طراحی کنم» بررسی خواهد شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا