کافه کارآفرینی نهال شهرستان نیشابور افتتاح شد

کافه کارآفرینی نهال نیشابور با حضور احسان ارکانی نماینده محترم مردم شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی،محمد امین بابایی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی،فاضل مدیر کارآفرینی و اشتغال این اداره کل و جمعی از فعالین و کارآفرینان شهرستان افتتاح گردید.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی،بابایی در این مراسم ضمن تبریک پیشاپیش هفته جهانی کارآفرینی طی سخنانی گفت:شرایط بازار کار امروزه نسبت به گذشته تغییرات فراوانی پیدا کرده و همه ما می بایست با استفاده از ظرفیت کارآفرینان و فعالان اقتصادی،نگاهمان را به فرصت‌های شغلی جدید تغییر داده و تمرکز بیشتری به مباحث کارآفرینی در سطح استان داشته باشیم.

وی در ادامه به خلاء فرهنگ کار و نبود مهارت اشاره کرد و گفت:در حال حاضر یکی از برنامه ها و موضوعاتی که در این اداره کل با جدیت پیگیری می شود بحث اتصال بین کارآفرینان و صاحبان ایده با فارغ التحصیلان دانشگاهی و افراد جویای کار است که این مهم را در نخستین رویداد هفته جهانی کارآفرینی با عنوان “بورس اشتغال و کسب و کار” و با کمک تمامی برندهای مطرح استان و با رویکرد ارتباط بیشتر بین کارجویان با واحدهای تولیدی و صنعتی و معرفی فرصت‌های شغلی پیگیری و اجرا خواهیم کرد.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در این مراسم همچنین به راه‌اندازی سامانه جستجوی شغل اشاره کرد و افزود:این سامانه مزایای گوناگونی را هم برای کارجویان و هم برای کارفرمایان ایجاد می کند و موجبات کاهش هزینه‌های جستجوی شغلی،بهبود عملکرد دفاتر کاریابی و ارتباط بین کارجویان و کارفرمایان را فراهم می‌سازد. 

وی با اشاره به اینکه در استان به دنبال تسریع  و تسهیل فرایندهای مرتبط با کارآفرینی هستیم گفت:هم اکنون فضای همکاری و مشارکت خوبی در استان فراهم آمده است و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا مسیر کارآفرینی را بیش از گذشته در سطح استان هموار نماییم.

شایان ذکر است این کافه با هدف ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی،ارائه مشاوره‌های تخصصی کارآفرینی، شغلی و … در شهرستان نیشابور افتتاح و ایجاد شده است و در تلاش است با بحث و تبادل‌ نظر راهکارهای جدیدی را با استفاده از ظرفیت‌های قانونی ارائه دهد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا