نمایشگاه فناوری اطلاعات در خراسان جنوبی برپا خواهد شد

رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و کسب و کار‌های نوین اتاق بازرگانی بیرجند گفت: نمایشگاه فناوری اطلاعات امسال در استان برپا می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، باقری رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و کسب و کار‌های نوین اتاق بازرگانی بیرجند در سومین جلسه کمیسیون فناوری اطلاعات و کسب و کار‌های نوین اتاق بازرگانی بیرجند گفت: پیرو استقبال ویژه استاندار در روز فناوری اطلاعات مقرر شد امسال نمایشگاه فناوری اطلاعات در خراسان جنوبی برگزار شود.

او افزود: در همین زمینه از اشخاص، شرکت ها، ادارات و موسسات فعال در این حوزه دعوت به‌ عمل می‌آید تا در این رویداد باشکوه شرکت کنند.

باقری با بیان این که به طور قطع تعامل جمعی و همفکری می‌تواند نتیجه‌ای عالی در برگزاری نمایشگاه داشته باشد بیان کرد: امروز بازار اقتصادی خوب است، لذا سعی شده این نمایشگاه با حداقل اعداد و ارقام برگزار شود.

رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و کسب و کار‌های نوین اتاق بازرگانی بیرجند با اشاره به اینکه شرکت‌های بزرگ تهرانی و صاحبان نشان های تجاری در این نمایشگاه حضور و از چندین محصول نیز رونمایی خواهد شد، اظهار کرد: اگر قرار است هر اتفاقی در حوزه بخش خصوصی بیفتد باید از بدنه خود بخش خصوصی شروع شود چرا که تا تعامل بین بخش خصوصی برقرار نشود نباید توقع زیادی از دولت به تنهایی داشته باشیم.

او با بیان اینکه فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی و آی تی زیرساخت همه صنوف و حوزه‌های مختلف اقتصادی کشور است، تصریح کرد: شهرداری بیرجند می‌تواند به صورت قوی در نمایشگاه حضور داشته باشد چرا که این نمایشگاه خروجی مناسبی در قالب قرارداد‌های بسیار مهم در حوزه شهری خواهد داشت.

باقری با بیان اینکه نیاز داریم دانشگاه در نمایشگاه جهت هم افزایی دانش با بازار کار ایده‌های مناسب ارائه دهد گفت: حضور استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه بسیار خوب است و مدنظر قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا