مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان در سمنان بررسی شد

نشست ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان با هدف بررسی مشکلات و تنگنا‌های ۳ شرکت دانش بنیان و تشریح فرآیند و دستورالعمل‌های جدید تعیین شاخص‌های ارزیابی ملی این شرکت‌ها در سمنان برگزار شد.

 به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از صدا و سیما، استاندار سمنان گفت:افزایش بهره‌وری و رشد اقتصادی از مسیر توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه و تقویت امر صادرات بر پایه تولیدات دانش‌بنیان می‌گذرد.
سید محمد رضا هاشمی افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان، بنیاد نخبگان و پارک علم و فناوری استان ۳ ضلعی هستند که می‌توانند در ایجاد فرصت‌های شغلی و بکارگیری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نقش آفرینی داشته باشند.
وی افزود: بانک‌های عامل استان همچنان توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه و تقویت مشاغل خانگی را در اولویت کاری خود قرار دهند.
 محسن نظری رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان هم گفت : مردمی سازی اقتصاد دانش بنیان از دیگر مولفه‌هایی است که در راستای ارتقاء جایگاه دانش بنیان و توسعه و تقویت این حوزه تاثیر شایانی خواهد داشت. 
وی  بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی برای توسعه و تقویت حوزه دانش‌بنیان و تسهیل در مسیر رو به پیشرفت شرکت‌های این حوزه و برطرف نمودن موانع  تاکید کرد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
صدا و سیما

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا