برج علم و فناوری فارس راه‌اندازی شد

همزمان با سفر هیات دولت به استان فارس، برج علم و فناوری فارس با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور و وزیر علوم افتتاح شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از خبرگزاری دانشجو، احداث برج پارک علم و فناوری از مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور کشور به استان فارس بوده است.

دهقانی، معاون علمی رییس جمهور در مراسم افتتاح برج علم و فناوری فارس بر حمایت دولت از پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد.


وی گفت: پارک‌های علم و فناوری که اقدامات خوبی انجام دهند هم خودشان و هم شرکت‌های مستقر در آنان از سوی معاونت حمایت خواهند شد.


وی تصریح کرد: پروژه برج علم و فناوری فارس در پارک علم و فناوری استان از ١٠ سال پیش آغاز شده بود که با پیگیری‌های رئیس پارک و اعتباری بالغ بر ٢٠ میلیارد تومان از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سرانجام رسید.

وی تصریح کرد: در معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت علوم یک قاعده کاملاً همسو وجود دارد که پارک‌هایی که با دقت کار را شایسته جلو می‌برند و شرکت‌های خوب مستقر می‌کنند، هم خود پارک و هم شرکت‌های مستقر در آن را حمایت می‌کنیم.

دهقانی با اشاره به ظرفیت‌های استان فارس بیان کرد: استان فارس از نظر ظرفیت‌ها و استعداد‌های علمی و فناوری جای توسعه فراوانی دارد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان فارس از نظر توان انسانی چیزی کم ندارد و از نظر زیرساختی نیز با همت مسئولان استانی و همچنین معاونت علمی ریاست جمهوری از حمایت‌های لازم برخوردار خواهد شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
خبرگزاری دانشجو

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا